2024/04/19

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

قیمت ریپل آماده‌ی ریزش ۲۰ درصدی؟ تحلیل امروز XRP

قیمت ریپل آماده‌ی ریزش ۲۰ درصدی؟ تحلیل امروز XRP

قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال تا پایان روز دوشنبه (۲ دی) دوباره با کمی اصلاح و کاهش قیمت همراه بودند. در زمان نگارش این گزارش، ۱۰ ارز برتر بازار ریزش تقریباً سه درصدی در تایم‌فریم روزانه را تجربه کردند که این اصلاح قیمتی ناشی گسترش بیش از حد قیمت در روز یکشنبه بود.

اکثر تحلیلگران پس از تثبیت قیمت بیت کوین در سطح ۷،۰۰۰ دلار، انتظار افزایش فشار خرید را دارند. این درحالی است که یکی از تحلیلگران مطرح بازار ارزهای دیجیتال به نام Magic Poop Cannon در اکانت تویتر خود اظهار دارد که سومین ارز دیجیتال بزرگ یعنی ریپل (XRP)، در آستانه‌ی ریزشی قریب الوقوع است.

وی در تحلیل خود اشاره کرده است که در نمودار ریپل الگویی تحت عنوان پرچم نزولی تشکیل شده است که هدف قیمتی آن، ۰.۱۵ دلار را نشانه گرفته است. این تحلیلگر اضافه کرد که در صورت ریزش دوباره‌ی قیمت بیت کوین، قیمت ۰.۱۵ دلار برای ریپل به راحتی دیده خواهد شد.

قیمت ریپل آماده‌ی ریزش 20 درصدی!

این تحلیل مشابه تحلیل جیکوب کنفیلد (Jacob Canfield) یکی دیگر از معامله‌گران ارشد بازار ارزهای دیجیتال است که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید.

قیمت ریپل آماده‌ی ریزش 20 درصدی!

این تحلیلگر نیز اخیراً اعلام کرده است قبل از آنکه وی حتی به فکر سرمایه‌گذاری در ریپل بیافتد، قیمت باید تا ناحیه‌ی ۰.۱۰ الی ۰.۱۵ دلار نزول داشته باشد.

روند صعودی در بلندمدت

اگرچه Magic Poop Cannon در کوتاه مدت نگران این پولبک در قیمت است اما در تحلیل اخیری که در سایت تریدینگ ویو منتشر کرده است، روند بلند مدت ریپل را صعودی می‌بیند. او همچنین اظهار کرد که قیمت در حال حاضر در میانه‌ی یک الگوی گوه‌ی نزولی گسترده شده در حال معامله شدن است.

در دو سال گذشته قیمت با ضلع بالای این الگو سه مرتبه تماس پیدا کرده است، در حالی که ضلع پایین شش بار توسط قیمت دیده شده است. این تحلیلگر در ادامه‌ی این تحلیل اضافه می‌کند:

در موقعیتهای متعددی قیمت تلاش برای شکستن این سطح مقاومتی کرده است. کافی است به واکنش‌های قیمت توجه کنید. این سطح یک مقاومت قوی بالاسری محسوب می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد که اندیکاتور مکدی (MACD) در نمودار قیمت روزانه‌ی ریپل شکلی صعودی به خود گرفته است و همچنین واگرایی مثبت بزرگی در قیمت در حال شکل‌گیری است. این موضوع نشان می‌دهد که فشار فروش از اواسط سال ۲۰۱۸ روند کاهشی به خود گرفته است.

قیمت ریپل آماده‌ی ریزش 20 درصدی!

وی در آخر افزود که الگوی انباشت قیمتی که در ریپل در جریان است، نشانه‌ی مثبتی برای عملکرد قیمت در ماههای آینده است.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *