1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

آموزش وریفای کردن حساب صرافی کوینکس CoinEx

آموزش وریفای کردن حساب صرافی کوینکس CoinEx

وریفای کوینکس

تو این مقاله میخوام بهتون آموزش بدم که چطور حساب صرافی کوینکس خودتون رو وریفای کنید، پس تا آخر مقاله همراهم باش و اگه سوال یا ابهامی برات پیش اومد، توی کامنت بزار تا بررسیش کنم.

دوتا نکته اول اینکه ببخشید من قلمبه سولمبه صحبت نمیکنم (اونجوری هم بلدم، ولی اینجوری راحتر بیان میکنم)

دوم اینکه من مبنا رو بر بیسک بودن خوانده قرار میدم و سعی میکنم همه موارد رو بیان کنم، اگه جای از متن براتون تکراری یا خیلی پیش پا افتاده بود که اذیت میشدید، لطفا ازش بگذرید.

و سوم اینکه خوشحال میشم، کانال من را دنبال کنید و نظرات و پیشنهادات خودتون رو برام بفرستید.

خب بریم، سره اصل مطلب اولا اینکه چرا نیازه که ما حساب خودمون رو وریفای کنیم، بنظر شخص بنده به دو دلیل (این دلایل هم چون برام تجربه شده میگم)

  1. شما در طول شبانه روز یک سقف مجاز برای خرید و فروش دارید و بیشتر از اون نمی‌تونید این کار رو انجام بدید. (حالا اینکه بدرد بچه پولدارا میخوره زیاد به کار ما نمیاد، دلیل دوم مهم‌تره)
  2. وقتی شما اکانت خودتون رو وریفای کنید در طول زمان و بعدها اگه به مشکلی خوردید (مشکلات زیادن،نمیشه همه رو بگم) در اینصورت صرافی شما رو میشناسه و راحتر و بهتر به شما جواب میده.

برای اینکه بتونید حساب خودتون رو وریفای کنید، باید از پاسپورت خودتون استفاده کنید و طبق عکس‌ها پیش برید، اگه اشتباه نکنید؛حله.

صرافی کوینکس ایرانی‌ها رو تحریم نکرده و شما با خیال راحت نمیتونید، توی اون وریفای بشید. (حداقل زمان نوشتن این مقاله تحریم نبودیم، به بعدش و من نمیدونم دیگه اگه یه موقع فردا حال نکردن و خواستن تحریم کنند)

در عکس شماره 1 توجه کنید، باید روی گزینه Account Settings کلیک کنید.

عکس شماره 1
عکس شماره 1

بعد از اون وارد عکس شماره 2 میشید، در اینجا باید روی گزینه ID Verification کلیک کنید.

عکس شماره 2
عکس شماره 2

سپس با عکس زیر مواجه میشید که خدمتتون توضیح میدم. (عکس شماره 3)

عکس شماره 3
عکس شماره 3

شماره 1 در عکس 3 : در این گزینه که با Please choose مشخص شده باید از نوارکشویی داخل اون کشور ایران را پیدا کنید و انتخاب کنید. (طبق عکس 4)

شماره 2 در عکس 3 : در این باکس که با First name مشخص شده است، باید نام کوچک خود را بنویسید.

شماره 3 در عکس 3 : در این باکس که با Last name مشخص شده است، باید نام خانوادگی خود را بنویسید.

شماره 4 در عکس 3 : بعد از انجام دادن مراحل بالا در این قسمت یک باکس باز میشود که باید درآنجا شماره پاسپورت خود را بزنید که با ID number مشخص شده است.

عکس شماره 4
عکس شماره 4

بعد از مراحل بالا و اسکرول کردن به سمت پایین شما با جایگاه آپلود دو عکس مواجه می‌شوید.

عکس 1. باید از صفحه اول پاسپورت یک عکس واضح و روشن بندازید.

عکس 2. این عکس باید شامل ویژگی‌های زیر باشد، در یک کاغذ A4 باید بزرگ بنویسید، Coinex و تاریخ همون روزی که دارید وریفای می‌کنید رو به میلادی بزرگ و خوانا زیرش بنویسید، براتون نمونه عکس پایین گذاشتم. (اگه نمیدونید چجوری تاریخ رو به میلادی بدست بیارید، از اینجا استفاده کنید.)

نمونه عکس جهت وریفای
نمونه عکس جهت وریفای

بعد از آپلود عکس‌ها باید روی گزینه SUBMIT کلیک کنید. (عکس شماره 5)

عکس شماره 5
عکس شماره 5

خب اگه مراحل رو درست انجام داده باشید، باید منتظر بررسی کوینکس و نتیجه اون باشید، 24 ساعت طول میکشه تا این بررسی انجام بشه، آها اینم بگم که نتیجه به ایمیل شما ارسال میشه حواستون به اونجام باشه.

امکان داره که کوینکس به عکستون گیر بده و تاییدش نکنن، به همین دلیل یه سری از ویژگی هایه دیگه‌ای که هر عکس باید داشته باشه رو اینجا براتون مینویسم، بهشون توجه کنید تا در انجام این کار به مشکل برنخورید.

  1. فرمت عکس باید jpeg یا png باشد.
  2. حداکثر حجم عکس باید از 5 مگابایت تجاوز نکند.
  3. عکس باید از روی مدرک اصلی باشد و فتوکپی مورد قبول نیست.
  4. عکس باید بدون روتوش و ادیت باشد، اگه از فتوشاپ استفاده کنید و متوجه بشن خیلی شیک و تمیز ردتون میکنن.
  5. عکس باید واضح و روشن باشد و با پشت زمینه سفید باشد.
  6. عکس باید بدون هیچگونه واترمارکی باشه. (می‌بینید جدیدا این گوشی‌های شیائومی باهاشون عکس میندازی اون پایین سمت چت اسم و مشخصات دیوایس و مینویسه اونجوری موارد نباید باشه)
  7. از معتبر بودن اسناد اطمینان حاصل کنید.
  8. در عکس صرفا باید صورت یکنفر مشخص باشد و صورت شخص بدون مانع باشد.(وقتی میگن مانع منظور اینکه عینک آفتابی نزنید به خیال خودتون که خوشتیپ شدم عکس بندازید)

خب دیگه فکر نکنم، مسئله ای مونده باشه که بهش اشاره نکرده باشم، باز هم اگه ابهامی است در کامنت موضوع رو بیان کنید تا بهش جواب بدم، و در آخر هم اینکه همونطور که توی مقاله ( آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس تصویری) خدمتتون عرض کردم، برای اینکه در معاملاتتون به مدت سه ماه تخفیف دریافت کنید، میتونید از کدریفرال kpzsc در ثبت نام استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *