2024/07/27

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

معرفی صرافی Bitfinex

معرفی صرافی Bitfinex

معرفی صرافی Bitfinex

بیت فاینکس، (تلفظ یونانی:بیت فینکس) یکی از 4 صرافی و تجارتخانه برتر جهان است که به مبادله انواع ارزهای دیجیتال می پردازد. دفتر اصلی بیت فاینکس در هنگ کنگ مستقر است اما متعلق به شرکت آمریکایی iFinex Inc است. از سال 2014، این صرافی بزرگترین پلتفرم مبادله بیت کوین بوده است که بیش از 10٪ از معملات جهان در این سایت انجام می شد. اما اخیرا معاملات صرافی bittrex کمی بیشتر از بیت فاینکس است و این دو صرافی بزرگ رقابت زیادی با یکدیگر دارند.

معرفی صرافی Bitfinex

هک شدن در سال 2016

هک شدن bitfinex

در سال 2016، Bitfinex هک شد و 72 میلیون دلار بیت کوین از مشتریانش دزدیده شد. اما این صرافی پس از چند روز تمام وجوه مشتریانش را برگشت داد و این باعث اعتبار بیشتر این صرافی شد.

فعالیت های اصلی

اساس کار تجارت در این سایت اتریوم و بیت کوین است شما می توانید با خرید بیت کوین و اتریوم و انتقال به این سایت، مبادلات خود را در تمام ارزهای دیجیتال دیگر انجام دهید. این صرافی انواع کیف پول های ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد.

کارمزد

حداکثر کارمزد این سایت 0.2 درصد برای هر تراکنش است. فرایند های شارژ حساب و برداشت از حساب به صورت بدون کارمزد انجام می شوند.

کار با کاربران ایرانی

در بخش شرایط استفاده رسما ساکنین کشورهای بوسنی، کره شمالی، عراق، ایران، سوریه، اتیوپی، اوگاندا، وانواتو و یمن حق استفاده از این پلتفرم را ندارند.

 

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید