2024/04/20

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال نماد حکشتی (در خواستی کاربران)

تحلیل تکنیکال نماد حکشتی (در خواستی کاربران)

شرکت کشتیرانی ایران با نماد حکشتی در زمینه خرید، اداره، راه بری، اجاره، استیجاره و فروش هر نوع کشتی و شناور برای هر منظور اعم از حمل و نقل بار و مسافر، سوخت رسانی و نظایر آن. تصدی هر گونه فعالیت مکمل فعالیتهای موضوع بند 1 فوق از قبیل احداث، اداره یا اجاره و استیجاره تأسیسات بندری، سازه های دریایی و تأسیسات مربوط به ساخت و تعمیر کشتی ها و شناورها و انواع پایانه های باری و مسافری فعالیت می کند.

آخرین تحلیل این نماد را که در مورخه 25/10/1400 منتشر شده را می توانید از اینجا مشاهده کنید.

در ادامه به آپدیت و به روز رسانی تحلیل این نماد خواهیم پرداخت.

نمودار
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

پیرو تحلیل قبل ، حمایت 1100 تومان موثر واقع شد و قیمت پس از لمس آن در جهت صعود گام برداشت. در حال حاضر با  داده های جدید میتوان در قسمت انتهایی نمودار کانالی با شیب نزولی ترسیم کرد که قیمت توانسته از خط میانی آن عبور کند و هم اکنون فراتر از آن بایستد ، مادامی که قیمت بتواند موقعیت خود را بر روی حمایت خط میانی کانال حفظ کند می تواند به سمت مقاومت بعدی در امتداد سقف کانال پیشروی کند ، همچنین خروج از کانال و عبور از مقاومت استاتیک سبز رنگ در محدوده 2050 الی 2025 شرایط را برای دستیابی به اهداف بالاتر هموار می کند که در مراحل بعدی در صورت خروج به آن خواهیم پرداخت.

هم چنین اگر قیمت نتواند موقعیت خود را بر روی حمایت خط میانی کانال حفظ نماید و به زیر این محدوده نفوذ کند حمایت بعدی مجدد محدوده 1100 تومان و کف کانال خواهد بود.

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل با ارزی(Arzee.ir) به آدرس signal-tahlil  مراجعه فرمایید.

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *