با اقتصاد/ویلی وو یکی از تحلیلگران ارشد بازار بیت کوین درباره روند بیت کوین اعلام کرد: پیش بینی من این است که بیت کوین اطلاح زیادی نخواهد داشت و تنها نوسانات کمی را تجربه خواهد کرد.

ویلی وو یکی از استراتژیست های بازار ارزهای دیجیتال و تحلیلگران بیت کوین است، او درباره روند افزایش قیمت شدید بیت کوین در دو هفته اخیر گفت: این افزایش قیمت قابل پیش بینی بود همانطور که پیش بینی من درباره ادامه روند این افزایش قیمت مثبت است.

ویلی وو بر این عقیده است که 3 دلیل محکم باعث می شود تا پیش بینی کند بیت کوین اصلاح قیمتی زیادی نخواهد داشت و این 3 دلیل به شرح زیر است:

1) افزایش خروج سرمایه از صرافی ها و انتقال آن به کیف پول های شخصی

2) افزایش سرمایه گذارانی که دید بلندمدت نسبت به خرید بیت کوین دارند

3) سرمایه گذارانی که تصمیم به خروج داشته اند از بازار خارج شده اند

طبق تحلیل های ویلی وو از ابتدای آبان ماه بازار ارزهای دیجیتال شاهد بیشترین برداشت پول از صرافی ها و انتقال آن به کیف پول های شخصی بوده است.

این خبر می تواند برای سرمایه گذاران امروز بیت کونی خوشحال کننده باشد زیرا افرادی که تصمیم به فروش و دیستیابی به پول های خود داشته اند از بازار خارج شدند و باقی افراد دید بلندمدتی نسبت به سرمایه گذاری خود دارند.

در بازار ارزهای دیجیتال تنها زمانی که تعداد هولدرها که همان سرمایه گذاران بلندمدت هستند افزایش یافته بود در سال 2017 بود که قیمت بیت کوین به 20 هزار دلار رسید  و حال دوباره شاهد آمدن هولدرها به این بازار هستیم.حضور هولدرها نشان دهنده احتمال افزایش تقاضا برای این ارز دیجیتال است.

نسبت سود خروجی بیت کوین نشان می دهد افرادی که سود خود را در بازار کرده بودند و تصمیم به خروج از بازار داشته اند ، سود خود را برداشت کرده و دیگر نیازی به نقد کردن بیت کوین های خود ندارند.

در 24 اسعت گذشته قیمت بیت کوین با افزایش 64 دلاری به قیمت 15 هزار و 388 دلار رسیده است که نسبت به قیمت هفته گذشته 8.5 درصد افزایش و نسبت به ماه گذشته 33 درصد افزایش داشته است.