سایت ارزی (Arzee)/مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: به دلیل پایین بودن مصرف گاز در تابستان در حال آماده سازی شبکه برای تامین گاز در زمستان هستیم و همین موضوع ممکن است موجب قطع موقت گاز در برخی مناطق شود.

سعید توکلی، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در روزهای اخیر که منجر به قطع پراکنده گاز در تهران شده است، اظهار کرد: چندین مورد نصب شیرهای قطع کن برای پروژه مقاوم سازی و مقابله با زلزله، رفع نشتی شبکه و تاسیسات، تعمیرات و توسعه شبکه را در دستور کار داشتیم.

وی افزود: در مواردی نیز مشترکان جدیدی به شبکه اضافه شده اند که عمدتا دارای میزان مصرف بالا هستند و به همین دلیل، مجبور هستیم تا آن‌ها را به شبکه اصلی متصل کنیم و برای این اتصال نیز، لازم است که قطعی گاز را داشته باشیم اما جای نگرانی وجود ندارد چراکه این قطعی ها موقتی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با بیان اینکه در زمان  تعمیرات شبکه گاز به دلیل رعایت استانداردهای لازم باید گاز در یک مدت زمانی قطع شود اما تمام تلاش ما این است که این مدت زمان را کوتاه کنیم، گفت: تمام هدف ما این است که در زمستان با مشکل تامین مواجه نشویم برای همین موضوع نیز برنامه هایی را در دست اجرا داریم.