فارس/ قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن سایت ارزی (Arzee) در کشور احداث شده است.

احمد اصغری سایت ارزی (Arzee)آبادی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات سایت مسکن سایت ارزی (Arzee) شهرستان بروجرد اظهار کرد: تاکنون ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکن سایت ارزی (Arzee) در قالب تعاونی‌های مسکن‌ساز، تفاهم‌نامه‌ای و خودمالکی احداث شده‌ است.
وی عنوان کرد: از این مجموع ۸۵۰ هزار واحد به صورت خودمالکی احداث شده که علاوه بر سرعت اجرای کار از کیفیت مناسب‌تری نیز برخوردارند.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن سایت ارزی (Arzee) با اشاره به ساخت ۲۶۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده شهری بیان کرد: تعاونی‌های مسکن‌ساز در پروژه مسکن سایت ارزی (Arzee) شامل تعاونی‌های شناسنامه‌دار و محله‌ای هستند.
سایت ارزی (Arzee)آبادی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعاونی‌های محله‌ای اهلیت و تخصص لازم برای اجرای کار را نداشته‌اند، عملکرد برخی از آن‌ها نامطلوب بوده و با توجه به نواقص موجود در ساخت‌وسازها موجب نارضایتی اهالی شده‌اند.
وی با اشاره به ماهیت حقوقی مستقل تعاونی‌های مسکن ساز خاطرنشان کرد: از این‌رو تعاونی‌ها باید نسبت به رفع در ایرادات و نقواص مجتمع‌های مسکن سایت ارزی (Arzee) اقدام کنند، چرا که در غیر اینصورت اعضاء تعاونی‌ها می‌توانند رسیدگی به شکایات خود را از طریق مراجع پیگیری کنند.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن سایت ارزی (Arzee) با اشاره به ناکافی بودن خدمات در برخی پروژه‌ها گفت: دولت با صرف اعتبارات قابل توجه بار سنگینی از انجام کار در پروژه مسکن سایت ارزی (Arzee) را تقبل و اجرایی کرده است.
سایت ارزی (Arzee)آبادی افزود: در این راستا قریب ه ۴۸۰ مسجد و کلانتری و ۵۰۰ مدرسه از محل اعتبارات دولتی در پروژه‌های مسکن سایت ارزی (Arzee) احداث شده است. 
وی ادامه داد: وزارت راه و شهرسازی زمین مورد نیاز برای ایجاد فضاهای خدماتی، درمانی، رفاهی، مذهبی، فرهنگی، امنیتی و مانند اینها در سایت مسکن سایت ارزی (Arzee) را به صورت رایگان در اختیار دستگاه‌های اجرای قرار می‌دهد، تا نسبت به ایجاد فضاهای مورد نیاز برای سایت ارزی (Arzee)نشینان اقدام شود.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن سایت ارزی (Arzee) احداث مسجد و مدرسه را از اولویت‌ها در سایت مسکن سایت ارزی (Arzee) بروجرد برشمرد و تاکید کرد: با توجه به بالا بودن حجم کار در این سایت، شهرداری باید نسبت به افزایش اقدامات خدماتی و رفاهی برای اهالی آن اقدام کند.