2024/04/20

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

ریسک خرید کدام قطعات سکه بالاست؟

ریسک خرید کدام قطعات سکه بالاست؟

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از اقتصاد آنلاین،

به گزارش اقتصادآنلاینبه نقل از خبرآنلاین، هر سکه امامی نیز در بازار 10 میلیون و 110هزار تومان و هر مثقال طلا به عنوان مبنای قیمت گذاری ها با نرخ 4 میلیون و 194 هزار تومان داد و ستد می شود.

هر گرم طلای 24 عیار نیز یک میلیون و 325هزار و 800تومان قیمت گذاری شده است.

حباب سکه امامی 390هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی 233 هزار تومان، حباب نیم سکه 733 هزار تومان، حباب ربع سکه یک میلیون و 280هزار تومان و حباب سکه های گرمی هم یک میلیون و 7هزار تومان شده است.

به این ترتیب در بازار فعلی بالاترین ریسک به خرید ربع سکهاختصاص داد. قیمت ربع سکه یک میلیون و 280 هزار تومان بالاتر از نرخ واقعی آن است . صرافان معتقدند بالا بودن تقاضا برای خرید این قطعه از سکه از یک سو و عرضه اندک در قیاس با تقاضا مهمترین عامل بروز این اتفاق است .

 حباب قیمت سکه در روزهای گذشته نیز به شدت کاهش یافته بود اما با بالا رفتن قیمت ارز از یک سو و رشد تقاضا از سوی دیگر، حباب قیمت سکه با افزایش در این هفته مواجه شد.

این نکته از سوی نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر نیز تایید شده است که کف نشینی قیمت سکه زمینه را برای افزایش تقاضا فراهم کرد . سکه تا محدوده هشت میلیون و نهصد و پنجاه هزار تومان عقب نشینی کرد. هر چند قیمت سکه به شدت در این دوره زمانی ، پس از آغاز مذاکرات وین عقب نشست اما نکته مهم اینجاست که در این عقب نشینی ، کف شکنی اتفاق نیفتاد.

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *