بازار/به گزارش نشریه دنیای اقتصاد : تورم در سال 1402 حدود 60% تخمین زده شده است

این یعنی قدرت خرید مردم نسبت به سال گذشته خیلی کمتر خواهد شد پس فروختن در این بازار و کسب درآمد سخت تر از قبل می شود.
خصوصا برای کسب و کارهای خصوصی که توان رقابت با کسب و کارهای دولتی را ندارند و جذب سرمایه گذار برایشان مشکل است.
ما امروز نیازمند مدیرانی هستیم که راهکارهای جدیدی را در زمینه های بازاریابی، استراتژیک ، منابع انسانی ،امور مالی و … به کار گیرند تا بتوانند نسبت به تغییرات بازار ، بحران ها و چالش هایی که با آن روبه رو هستند در زمان مناسب بهترین تصمیم را بگیرند و به پیشرفت صنعت خود کمک کنند.
چه پیشینه‌ای در کسب‌وکار داشته باشید (مدیر ، کارآفرین یا سرپرست) چه نداشته باشید (کارمند اداری) می توانید با افزایش مهارت‌های مدیریتی خود ، کسب و کارتان را توسعه یا رتبه ی سازمانی تان را ارتقا دهید در نتیجه به درآمدهای بالاتری خواهید رسید ، چون دوره ی “مدیریت راهبردی کسب‌وکار” MBA یک رویکرد جامع برای پرورش تفکر تجاری شماست.
» اینطور که پیداست شما هم می‌توانید مدیر تجاری موفقی شوید، کافیست عدد 5 را به 10009880 پیامک کنید تا با دریافت 15 دقیقه مشاوره رایگان از متخصصان این حوزه مسیر شغلی تان را هموارتر کنید «

دوره آنلاین “مدیریت کسب‌وکار” مؤسسه برهان با بررسی کسب و کارهای موفق و ناموفق داخلی و خارجی به شما این امکان را می دهد تا با مدیران صنایع مختلف در تعامل باشید ، تبادل نظر کنید و تجربیاتتان را با هم به اشتراک بگذارید و این یعنی به دست آوردن چندین سال تجربه فقط در یک دوره آموزشی کوتاه مدت !
*پس با سرمایه گذاری یک ساله در این دوره ی آموزشی ، آینده ی شغلی تان را تضمین کنید*
تازه در پایان این دوره ی آموزشی گواهینامه معتبر با قابلیت ترجمه و تأیید وزارت علوم به شما عزیزان اعطا خواهد شد که به کمک آن می‌توانید برای ارتقا رتبه شغلی، تکمیل رزومه کاری، افزایش حقوق و مهاجرت اقدام نمایید.
*این گواهینامه در سامانه vohec قابل‌استعلام می‌باشد*
» شرایط ویژه‌ای برای متخصص‌شدن شما عزیزان در نظر گرفته شده، برای بالا بردن توانمندی خودتان و سایر اعضای سازمانتان همین حالا عدد 5 را به 10009880 پیامک کنید «
:مهارت‌هایی که در این دوره یاد می‌گیری
اصول مدیریت و ساختار سازمانی
مدیریت برنامه‌ریزی و تفکر استراتژیک
برندسازی شخصی
اصول و مهارت‌های حرفه‌ای فروش
مدیریت ارتباط با مشتری
تحلیل رفتار متقابل برای مدیران
قوانین کار و تأمین اجتماعی
و…
• کلاس‌های ما به‌صورت آنلاین در سراسر کشور برگزار می‌شود.
•  شرایط پرداخت اقساط، مشارکت نوشتاری، صوتی و تصویری، دسترسی به فایل‌های ضبط شده کلاس بعد از اتمام دوره از دیگر مزایای این دوره آموزشی است.
پیشنهاد ویژه: از امروز تا 13 فروردین 1402 به مناسبت جشنواره عیدانه، دوره آنلاین “مدیریت کسب‌وکار MBA” 60% تخفیف دارد، پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا عدد 5 را به 10009880 پیامک کنید تا با دریافت 15 دقیقه مشاوره رایگان از متخصصان این حوزه زندگی شغلی تان را متحول کن