2024/04/20

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت بیت کوین: شرط ادامه روند بازیابی قیمت چیست؟

تحلیل قیمت بیت کوین: شرط ادامه روند بازیابی قیمت چیست؟

قیمت بیت کوین این هفته نوسانات زیادی را تجربه کرد و همین موضوع نشان‌دهنده بی‌اعتمادی سرمایه‌گذاران به وضعیت کنونی بازار است.

به گزارش کوین دسک، وضعیت بیشتر شاخص‌های تکنیکال خنثی به نظر می‌رسد و آن‌طور که پیداست، خریداران کوتاه‌مدت مانند آغاز سال ۲۰۲۲، در محدوده بین ۳۵٬۰۰۰ تا ۳۷٬۰۰۰ دلار فعال‌تر خواهند بود.

وضعیت شاخص مکدی (MACD) در نمای ۱ هفته‌ای بازار مثبت و در نمای ۱ ماهه منفی است که نشان می‌دهد نوسان محدود قیمت بیت کوین ممکن است باز هم ادامه پیدا کند و انتظار می‌رود متوسط نوسان قیمت در این دوره، حدود ۲۰ درصد باشد.

تحلیل قیمت بیت کوین: شرط ادامه روند بازیابی قیمت چیست؟

میانگین متحرک ۱۰۰ هفته‌ای (MA ۱۰۰ – خط سبز در تصویر) که اکنون روی سطح ۳۵٬۳۸۸ دلار قرار دارد،‌ حمایت مهمی برای حفظ روند فعلی بازار است. یعنی برای اینکه بازیابی قیمت ادامه داشته باشد، خریداران باید موقعیت بیت کوین را بالای این سطح حفظ کنند.

میانگین متحرک ۴۰ هفته‌ای هم که اکنون روی سطح ۴۶٬۸۰۰ دلار قرار گرفته است، همچنان به‌عنوان یکی از مقاومت‌های کلیدی پیش روی قیمت عمل می‌کند.

در تاریخ ۲۸ مارس (۸ فروردین)، بیت کوین فاصله بسیار کمی با هدف ۵۰٬۹۶۶ دلاری خود داشت؛ اما مانند سپتامبر (شهریور) گذشته خریداران در رسیدن به این سطح ناموفق ظاهر شدند. در حال حاضر، شرط تأییدشدن نشانه‌های صعودی روی نمودار که می‌توانند روند کلی قیمت را معکوس کنند، این است که کندل هفتگی بیت کوین روز آینده بالای ۴۰٬۰۰۰ دلار بسته شود.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *