2024/04/20

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

وتجارت درگیر با سطح مقاومتی مهم

وتجارت درگیر با سطح مقاومتی مهم

بانک تجارت با نماد وتجارت در گروه بانک و موسسات اعتباری قرار دارد و در زمینه افتتاح و نگهداری انواع سپرده های قرض الحسنه جاری، پس انداز و سپرده های کوتاه مدت و بلندمدت و سایر حساب های مشابه و صدور گواهی سپرده عام و خاص، انجام عملیات اعتباری مصرح در قانون عملیات بانکی بدون ربا، ارائه انواع خدمات بانکی و …. فعالیت می کند.

در ادامه به تحلیل نماد وتجارت از دید تکنیکال می پردازیم.

تحلیل نماد وتجارت
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

پس از مدتی درجا زدن قیمت بر روی حمایت 165 الی 175 سرانجام با بهبود تقاضا ، قیمت هر سهم این شرکت تا 230 تومان افزلیش یافت، جایی که هم زمان دو مقاومت خط ترند نزولی و مقاومت سطح استاتیک 230 الی 240 تومان حضور دارند ، در واقع شرط ادامه دار بودن مسیر صعودی گذر قیمت از این مقاومت ها و تثبیت بر روی آن خواهد بود، در صورت گذر قیمت از این ناحیه، مقاومت بعدی در حوالی 300 تومان قرار خوهد گرفت و در صورت عدم گذر قیمت از ناحیه مذکور اولین حمایت در 200 تومان و در صورت افت بیشتر ، حمایت بعدی را در 175 الی 165 تومان می توان یافت.

به نظر شما کاربر محترم، در جدال پیش روی خریداران و فروشندگان در مقطع فعلی چه گروه پیروز خواهند شد؟ آیا گذر از سطح قیمتی 230 الی 240 تومان و دستیابی به سطوح بالاتر در حال حاضر میسر خواهد بود، یا برای زمانی کوتاه ممکن است قیمت وارد فاز اصلاحی شود؟نظرات ارزشمند خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل با ارزی(Arzee.ir) به آدرس signal-tahlil  مراجعه فرمایید.

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *