2024/04/18

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت پالیگان: شانس MATIC برای جهش تا یک دلار

تحلیل قیمت پالیگان: شانس MATIC برای جهش تا یک دلار

پالیگان اکنون این شانس را دارد که روند صعودی اخیر خود را تا یک دلار ادامه دهد؛ سطحی که آخرین بار حدود دو ماه پیش در بازار این ارز دیبجیتال دیده شده بود.

به گزارش کوین دسک، پالیگان طی هفته گذشته رشدی ۱۲درصدی را تجربه کرده بود که به افزایش قیمت این ارز دیجیتال تا ۰.۹۰ دلار منجر شد و یک جای‌پای محکم بالای میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه (MA ۲۰۰) برای خریداران فراهم کرد. شکسته‌شدن مقاومت میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه یک نشانه مثبت برای تغییر در مسیر حرکت قیمت است.

در نمای یک‌روزه بازار پالیگان، اندیکاتور ابر ایچیموکو نیز که شامل مجموعه‌ای از خطوط برای نمایش روند و مسیر حرکت قیمت است، به‌تازگی شکسته شده است. تحلیلگران عبور کندل قیمت از بالا یا پایین ابر ایچیموکو را به‌عنوان یک نشان اولیه برای تغییر صعودی یا نزولی روند بازار در نظر می‌گیرند.

کتی استاکتون (Katie Stockton)، بنیان‌گذار مجموعه فیرلید استراتجیز (Fairlead Strategies)، می‌گوید:

پالیگان به‌تازگی مقاومت ابر ایچیموکو و میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه را پشت سر گذاشته است. این شکست رو‌به‌بالا بازتابنده شتاب صعودی قیمت در کوتاه‌مدت است و باید با حمایت خریداران به افزایش قیمت تا هدف یک دلاری ختم شود. پس از این سطح نیز نوبت به مقاومت بعدی در ۱.۳۱ دلار می‌رسد.

تحلیل قیمت پالیگان: شانس MATIC برای جهش تا یک دلار

علاوه بر مقاومت‌هایی که درباره آنها صحبت شد، پالیگان به‌تازگی یک خط روند نزولی را هم به‌سمت بالا شکسته است. این خط روند نزولی اوج‌های ماه سپتامبر (شهریور) و اوت (مرداد) قیمت را به هم متصل می‌کند.

مارک ال نیوتن (Mark L. Newton)، رئیس بخش استراتژی تکنیکال مجموعه اف‌اس اینسایت (FS Insight)، دراین‌باره گفته است:

پالگیان یک حرکت کاملاً صعودی انجام داده و خط روند نزولی را که از اوت امسال (مرداد) در جریان است، به‌سمت بالا قطع کرده است. مشابه این خط روند روی نمودار بیت کوین و اتریوم هم وجود دارد، با این تفاوت که این دو ارز دیجیتال هنوز موفق به عبور از بالای آن نشده‌اند. ادامه این حرکت صعودی بالای ۰.۸۶ دلار هم می‌تواند قیمت را به ۰.۹۵ و سپس ۱.۰۵ دلار برساند.

تحلیل قیمت پالیگان: شانس MATIC برای جهش تا یک دلار

جهش پالیگان به بالای این خط روند کلیدی با روند کسل‌کننده بیت کوین و اتریوم طی روزهای اخیر، کاملاً در تضاد است. زیرا همین طور که گفته شد این دو ارز دیجیتال تاکنون در عبور از این مقاومت قیمتی ناموفق ظاهر شده‌اند.

به‌گفته استاکتون، کندل روزانه بیت کوین باید برای دو روز متوالی بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه در ۱۹٬۵۷۶ دلار بسته شود تا بتوان گفت روند کوتاه‌مدت قیمت صعودی شده است.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *