بازار/ شرکت عالیفرد در چهاردهمین دوره برگزاری جشنواره تجلیل و تکریم از کارآفرینان برتر و مدیران واحدهایاشتغالزای کشور، لوح کارآفرین برتر را دریافت کرد.

این لوح به پاس فعالیت اقتصادی شرکت عالیفرد که به رونق صنعتی و ایجاد اشتغال برای حدود 900 نفر از جوانان ایرانی منجر شده است، به این شرکت تقدیم شد.

چهاردهمین دوره جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر با حضور تنی چند از مسئولین بلند پایه کشور چون معاون اول ریاست جمهور و همچنین بیش از 650 نفر از مدیران توانمند صنعتی، بانک‌های عامل، مدیران شرکت‌های بیمه و… در روزشنبه، 24 اردیبهشت ماه 1401، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد

در جریان این جشنواره، سخنرانی‌هایی با محوریت حمایت از تولید ملی، کار و اشتغالزایی، بررسی راهکارهای علمی و عملی در ایجاد ارتباط تعاونی‌ها با بخش‌های صنعتی، معرفی الگوهای توانمندسازی تولیدکنندگان و ارتقایقابلیت‌های تکنولوژی تولیدات داخلی و… انجام و در خاتمه به 60 شرکت برگزیده از میان 500 شرکت‌کننده در این جشنواره لوح تقدیر اهدا شد.

عالیفرد که سن ایچ از مطرح‌ترین برندهای تجاری آن است، به عنوان رهبر بازار آبمیوه و شربت ایران، نه تنها سهم بزرگی در ایجاد اشتغالزایی برای جوانان ایرانی دارد، بلکه با تولید محصولات باکیفیت و صادرات این محصولات به سراسر جهان، نام ایران را در چهارگوشه جهان به گوش مصرف‌کنندگان می‌رساند. توجه به خواست و نیاز مصرف‌کننده و افزایش تنوع محصولات با توجه به دسته‌بندی متنوع مخاطبان محصولات این برند، از نقاط قوت شرکت عالیفرد (سن ایچ) است