2024/04/28

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال خبهمن

تحلیل تکنیکال خبهمن

تحلیل تکنیکال خبهمن

گروه بهمن با نماد خبهمن در گروه خودرو و ساخت قطعات حضور دارد و در زمینه اشتغال به کلیه فعالیتهای تولیدی وصنعتی در صنعت خودرو، ایجاد شعبه ، اعطا وقبول نمایندگی سایر شرکتهای داخلی وخارجی در راستای فعالیت اصلی، اقدام به هرگونه مشارکت با اشخاص حقیقی وحقوقی داخلی وخارجی وتاسیس هرنوع شرکت خرید وفروش سهام سایر شرکت ها وموسسات، فعالیت می نماید.

در ادامه به بررسی نمودار قیمتی این نماد می پردازیم.

نمودار
جهت مشاهده ی نمودار با کیفیت بهتر کلیک کنید

همانطور که در تصویر فوق مشاهده می کنید قیمت مدتی است بر روی حمایت 160 تومانی در حال نوسان است و از طرفی دیگر خط ترند نزولی موجود در تصویر مانع از ادامه رشد قیمت به سطوح بالاتر بوده است. لذا انتظار می رود به شرط حفظ محدوده حمایتی 160 تومان و عبور قیمت از مقاومت خط ترند نزولی، بتوان راه را برای رسیدن قیمت به مقاومت بعدی خود واقع در محدوده 240 الی 250 تومان هموار یافت. از طرفی دیگر از نظر تئوری امواج الیوت نیز احتمال اتمام قریب الوقوع یک الگوی مثلث انقباضی نیز داده شده است که مشروط به حفظ حمایت 160 تومان می توان اهداف قیمتی 340 تومان ( تارگت حداقلی این مثلث) را برای حرکت بعد از اتمام این الگو در نظر گرفت.

در نظر داشته باشید موارد مورد اشاره فوق، ارزی(Arzee.ir) خرید یا فروش نمی باشند و صرفا احتمالات مورد انتظار تحلیلگران ارزی(Arzee.ir) هستند که ممکن است با خطا همراه باشد.

به نظر شما مخاطب محترم چه چیزی در انتظار مسیر آتی قیمت در این نماد خواهد بود؟ نظرات ارزشمند خود را با ما به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده تحلیل های بیشتر به کانال تلگرام تحلیل با ارزی(Arzee.ir) به آدرس signal-tahlil  مراجعه فرمایید.

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید