سایت ارزی (Arzee)/از مجموع بدهی های آمریکا، بیش از ۲۸ تریلیون دلار آن مربوط به بدهی های دولت است.

میزان بدهی‌های دولت این کشور تا پایان ماه آوریل به ۲۸ تریلیون و ۲۳۴  میلیارد و ۹۵۸ میلیون دلار رسیده است. میزان بدهی هر شهروند آمریکایی تا پایان این ماه به طور متوسط ۸۴ هزار و ۷۴۸ دلار و میزان بدهی هر مالیات دهنده آمریکایی به طور متوسط ۲۲۵ هزار و ۳۰۹ دلار بوده است.

کسری بودجه دولت آمریکا تا پایان ماه آوریل به سه تریلیون و ۲۵۶ میلیارد و ۵۵۹ میلیون دلار رسیده است. در حال حاضر بزرگ‌ترین اقلام بودجه‌ای آمریکا شامل: مراقبت‌های درمانی با یک تریلیون و ۲۹۸ میلیارد و ۸۳۵ میلیون دلار، تامین اجتماعی با یک تریلیون و ۱۱۷ میلیارد و ۹۱۷ میلیون دلار، هزینه‌های دفاعی با ۷۲۵ میلیارد و ۵۲۶ میلیون دلار و بهره پرداختی بدهی با  ۳۹۸ میلیارد و ۱۱۰ میلیون دلار است.

هم‌چنین تا پایان این ماه، میزان مجموع بدهی‌های دولتی و غیردولتی آمریکا معادل ۸۶ تریلیون و ۲۲۵ میلیارد و ۲۴۸ میلیون دلار بوده است. از این میزان، ۲۱ تریلیون و ۳۴۸ میلیارد و ۷۹۸ میلیون دلار مربوط به بدهی های شخصی بوده که یک تریلیون و ۷۲۷ میلیارد و ۶۶۳ میلیون دلار آن به شکل وام دانشجویی بوده است.

طی این مدت، اوراق قرضه آمریکایی در اختیار کشورهای خارجی به هفت تریلیون و ۷۷ میلیارد و ۱۵۴ میلیون دلار رسیده است. کسری تجاری آمریکا در این ماه ۹۴۳ میلیارد و ۹۶۷ میلیون دلار اندازه گیری شده است که ۳۲۱ میلیارد و ۱۱۰ میلیون دلار از این کسری مربوط به تجارت با چین بوده است. این کسری بودجه بزرگ همواره یکی از موارد اختلافی مهم با چین بوده و این کشور متعهد شده است در قالب فاز نخست توافق تجاری خود با آمریکا، این رقم را کاهش دهد.

در طرف دارایی ها نیز مجموع دارایی های ملی ۱۶۱ تریلیون دلار و ۶۷۶ میلیارد دلار و مجموع دارایی های خانوارهای آمریکایی ۱۳۳ تریلیون و ۴۲۷ میلیارد دلار برآورد شده است.