بازار/از آغاز سال 1400 با اجرایی شدن اولین «شبکه هوشمند بازگشت وجه نقد» در ایران، امکان خرید از داروخانه‌ها با تخفیف تا  سقف 7 درصدی فراهم شد. این امکان با راه‌اندازی اولین سیستم «بازگشت وجه» توسط تخفیفان در ایران به نام «پول تو» فعال شده است. در دنیا انواع مختلفی از سرویس‌های «بازگشت وجه» وجود دارد که  به ازای هر خرید، درصدی از مبلغ آن خرید به حساب شما عودت داده می‌شود یا در برخی کشورها به حساب شما اعتبار (کردیت) تعلق میگیرد که میتوانید با این اعتبار تا سقف بیشتری خرید کنید.

«پول‌تو تخفیفان»، اولین سیستم «کش‌بک» در ایران است که تاکنون میلیاردها تومان برگشت پول برای خریداران داشته است و تا کنون بیش از یک میلیون نفر در این سرویس عضو شده اند.

در این سیستم پس از خرید دارو به صورت حضوری، محصولات آرایشی یا محصولات بهداشتی و … از داروخانه‌ها، مقداری از مبلغ خرید به حساب خریدار باز خواهد گشت. شایان ذکر است که «پول تو» در حال حاضر علاوه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و دیگر مراکز خرید برای داروخانه‌ها نیز فعال گردیده است.

چگونه از این تخفیف برخوردار شوید؟

 برای برخورداری از سیستم برگشت پول در «پول تو» هنگام خرید از داروخانه‌ها به صورت حضوری کافی است وارد سایت یا اپلیکیشن تخفیفان شوید و حساب کاربری خود را فعال کنید. شماره کارت خود را در اپلیکیشن یا سایت ثبت کنید، داروخانه های طرف قرارداد «پول تو» را در نقشه موجود در اپلیکیشن ملاحظه کنید و سپس مثل همیشه از داروخانه موردنظر خود خرید کنید. نیازی به تغییر روش خرید همیشگی خود یا انجام هیچ کار خاص دیگری ندارید.

با عضویت در «پول تو» علاوه بر داروخانه‌های طرف قرارداد با تخفیفان می‌توانید از صدها فروشگاه زنجیره‌ای، سوپرمارکت، میوه فروشی، گل فروشی و … نیز خرید کنید تا در هنگام خرید علاوه بر بهره مندی از تخفیفات فروشگاه محل خرید، از بازگشت 1 تا 25 درصدی مبلغ خریدتان به حساب خود بهره‌مند شوید. از جمله فروشگاه های زنجیره‌ای تحت قرارداد پول‌تو میتوان به رفاه، جانبو، یاران دریان و دیلی مارکت اشاره کرد.

این روش علاوه بر صرفه جویی در هزینه های زندگی روزمره شما، یک روش پس انداز نیز هست و در بلند مدت با توجه به گستردگی فروشگاه ها در این سرویس، به منبع درآمدزایی کوچکی برای شما تبدیل شود.