2024/04/19

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

۷ ست جدید با مانتوی بهاره که ظاهرتان را بهاری می‌کنند

در فصل بهار یکی از آیتم‌های مهم برای خانم‌ها با هر استایلی، یک مانتوی بهاره‌ی مناسب و خوش‌دوخت است. مانتو‌هایی که برای فصل بهار انتخاب می‌شوند بهتر است از پارچه‌های خنک و سبک تهیه شده باشند. رنگ مانتو هم یکی دیگر از المان‌های مهم است؛ در این فصل بهتر است مانتو‌هایی را انتخاب کنید که بتوان آن‌ها را با رنگ‌های شاد و باطراوت ست کرد تا استایل‌تان حال و هوایی بهاره داشته باشد.

در این مطلب هفت ست جذاب و کاربردی با مانتو‌های بهاره را به شما پیشنهاد داده‌ایم. با مجله‌ی دیجی‌استایل همراه باشید.

۱. ست بهاره با تم زرد درخشان

ست بهاره زرد و سفید

این مانتوی خوش‌دوخت و سبک به رنگ زرد از برند «اکزاترس»، از پارچه‌ی برنوتی دوخته شده و برای استایل روزمره در فصل بهار گزینه‌ی بسیار مناسبی است. پارچه‌ی برنوتی به دلیل ضخامت کم و حالت لختی که دارد مناسب فصل بهار و تابستان بوده و از آن برای دوخت انواع مانتو های زیبا، شومیز و… استفاده می‌شود.

از آنجایی که شرکت پنتون رنگ زرد را به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ انتخاب کرده است، یکی از ست‌های مد روز و ترند بهاره انواع ترکیب‌ها با رنگ زرد است. در این ست بهاره‌ی خاص و زیبا به سراغ ترکیب رنگ زرد با مشکی و سفید رفته‌ایم. چنانچه قصد خرید این مانتو را دارید انواع ترکیب‌های رنگی دیگر را هم می‌توانید با این مانتوی زیبا ست کنید و از استایل شاد و با طراوت بهاره‌تان لذت ببرید.

  • بهترین روش‌ها برای ترکیب رنگ زرد در استایل‌های مردانه و زنانه

مشکی و سفید که جزو رنگ‌های پایه و خنثی هستند در کنار آیتم‌های زرد درخشان ترکیب فوق‌العاده‌ای را ایجاد می‌کنند. علاوه بر رنگ زرد درخشان، استفاده از تناژ‌های دیگر رنگ زرد هم در ترکیب آیتم‌های دیگر باعث ایجاد تعادل در استایل می‌شود؛ به همین جهت در کنار مانتوی زردی که انتخاب کرده‌ایم، یک صندل سبک و زیبا به رنگ زرد کم‌رنگ در نظر گرفته‌ایم.

برای انتخاب آیتم کیف به سراغ یک کیف طرح‌دار مدل توت به رنگ کرم و سفید می‌رویم. کیف‌های توت با توجه به الگوی جادارشان برای استفاده‌ی روزمره بسیار کاربردی هستند. همچنین رنگ و طرح این کیف در کنار سایر آیتم‌های انتخابی ترکیب چشم‌نوازی را ایجاد می‌کنند.

آیتم‌های طرح‌دار با رنگ‌های سفید و مشکی جلوه‌ای زیبا و درخشان رنگ زرد را چند برابر می‌کنند. به همین دلیل یک شال نخی طرح‌دار انتخاب کرده‌ایم که با وجود ترکیب‌های رنگی سفید، مشکی و زرد جلوه‌ای فوق‌العاده به مانتو و سایر آیتم‌های انتخابی خواهد داد.

از آنجایی که رنگ سفید متعادل‌کننده‌ی رنگ زرد است و انتخاب دامن با مدل مانتو هماهنگی دارد، یک دامن کرپ پلیسه به رنگ سفید انتخاب کرده‌ایم. استفاده از دامن‌های بلند خنک همراه با مانتوهای بهاره یکی از بهترین گزینه‌ها برای استایل‌های بهاره و تابستانه است.

در انتخاب اکسسوری بایستی به ترکیب رنگی ست توجه کنیم. از همین جهت به سراغ یک ست زیورآلات سفید و مشکی رفته‌ایم که خیلی هم پر زرق و برق و شلوغ نباشد تا استایل متعادلی داشته باشیم.

خرید ست از دیجی استایل

۲. ست رنگارنگ و اسپرت

ست بهاره سرخابی و آبی

بهار فصل رنگ‌های شاد است و هر چه استایلتان خوش‌رنگ‌تر ،باشد بیشتر خواهید درخشید. برای این ست بهاره به سراغ یک مانتو از برند «آر ان اس» رفته‌ایم. این مانتو که از پارچه‌ی نخی دوخته شده برای استفاده در فصل بهار و تابستان گزینه‌ی بسیار خوبی است. نوع دوخت، قد بلند و پارچه‌ی لخت مانتو شما را قلمی‌تر و خوش‌فرم‌تر نشان می‌دهد. رنگ سرخابی و شاد مانتو باعث می‌شود که بتوانید این مانتوی خوش‌دوخت را با آیتم‌های رنگی مختلف ترکیب کنید و استایلی پرطراوت و جذاب برای فصل بهار داشته باشید.

رنگ‌ سفید، تناژ‌های مختلف بژ و کرم، تناژهای مختلف بنفش، طوسی، صورتی و آبی از جمله رنگ‌هایی هستند که برای استفاده در کنار رنگ سرخابی مناسبند. به همین جهت در این ست پیشنهادی یک شال رنگارنگ طرح دار و نخی در نظر گرفته‌ایم که ترکیب‌های رنگی آبی، بنفش، سرخابی و سفید در آن وجود دارد.

برای آیتم کیف، یک مدل کیف اسپرت به رنگ ارغوانی سیر را انتخاب کرده‌ایم که در کنار رنگ سرخابی مانتو ترکیب بسیار جذابی را ایجاد می‌کند و از سوی دیگر مدل اسپرت و جا‌دار این کیف رو‌دوشی باعث می‌شود یک استایل روزمره و کژوال کاربردی و راحت داشته باشید.

  • انواع کیف‌های زنانه برای کاربردها و استایل‌های مختلف

کفش‌های اسنیکرز برای استفاده در استایل کژوال و اسپورت در هر فصلی مناسبند، از آنجایی که قصد داریم یک استایل رنگارنگ و پرطراوت داشته باشیم یک اسنیکرز ساده به رنگ صورتی روشن را در این ست بهاری در نظر گرفته‌ایم که در ترکیب با سایر آیتم‌ها به ویژه مانتوی سرخابی نخی، جلوه‌ی جذابی خواهد داشت.

شلوار های جین یکی از آیتم‌های جدانشدنی در استایل‌های کژوال هستند، آیتم‌هایی که با هر رنگی هماهنگی دارند. برای این ست درخشان یک جین اسپرت و راحت به رنگ آبی تیره را در نظر گرفته‌ایم که با توجه به تضادش با رنگ سرخابی جلوه‌ی خاصی به ست انتخابی خواهند داد.

با توجه به نوع استایلی که انتخاب کرده‌ایم، بهتر است به سراغ اکسسوری‌های سبک و کژوال برویم که به لحاظ رنگ و مدل با سایر استایل‌ها هماهنگ باشند. به همین جهت یک ست برنجی رزین به رنگ آبی درخشان در نظر گرفتیم که تکمیل‌کننده‌ی این استایل رنگارنگ و درخشان خواهند بود.

خرید ست از دیجی استایل

۳. ست کژوال با تم صورتی و طوسی

ست بهاره صورتی و طوسی

رنگ طوسی روشن با بسیاری از رنگ‌ها به راحتی ترکیب می‌شود و از این لحاظ بسیار کاربردی است. انتخاب ما برای این ست بهاری، یک مانتوی جلو‌بسته و بسیار سبک و خنک از برند «درس ایگو» است که از الیاف پلی‌استر و پنبه تهیه شده است.

ترکیب رنگی پیشنهادی ما برای این مانتوی کاربردی و خوش رنگ، ترکیب تناژهای مختلف صورتی، گلبهی و طوسی است؛ ترکیبی که سال‌هاست در صنعت مد جزو محبوب‌ترین و شیک‌ترین ترکیب‌های رنگی محسوب می‌شود.

برای روسری به سراغ یک روسری گل‌دار نخی با رنگ‌های سفید، صورتی و طوسی می‌رویم. طرح‌های گل‌دار برای استفاده در ست‌های بهاری بسیار مناسبند چرا که حال و هوای بهار و شکوفه‌های بهاری را تداعی می‌کنند.

برای آیتم کیف، یک کیف رو‌دوشی کژوال چرمی ساده و شیک به رنگ گلبهی را انتخاب کرده‌ایم که در کنار آیتم اصلی ست، یعنی مانتوی طوسی‌رنگ و روسری گل‌دار صورتی سفید، جلوه‌ای ملیح و دوست‌داشتنی خواهد داشت.

یک شلوار نخی و خنک به رنگ صورتی کم‌رنگ به این ست خوش‌رنگ و چشم‌نواز اضافه می‌کنیم. شلوارهای نخی برای استفاده در فصل‌های بهار و تابستان بسیار مناسب و راحت هستند.

با توجه به این که در ترکیب رنگ‌ها و طرح‌ها حتما باید تعادل را در نظر بگیریم، برای انتخاب کفش به سراغ یک صندل ساده و کژوال طوسی رفته‌ایم تا تناژ‌های صورتی را که در آیتم‌های دیگر انتخاب کرده‌ایم به تعادل برسانیم.

در نهایت زیورآلات تکمیل‌کننده‌ی استایل ما هستند. یک ست ساده و سبک با طرح گل‌دار و تم رنگی گل‌بهی و صورتی انتخاب ما برای تکمیل این ست خوش‌رنگ و ملیح بهاری است.

خرید ست از دیجی استایل

۴. ست روزمره‌ی بهاره با تم سبز

ست بهاره سبز

شاید برازنده‌ترین رنگ برای فصل بهار، تناژ‌های مختلف و ترکیب‌های رنگی جذاب رنگ سبز باشد. یک مانتوی نخی و لطیف سبز رنگ از برند «اکزاترس» انتخاب مناسبی است تا یک استایل سرزنده و شاداب بهاری داشته باشید.

رنگ سبز یکی از آرامش‌بخش‌ترین رنگ‌ها در چرخه‌ی رنگ است که با طیف‌های مختلف بژ، کرم، زرد‌، قرمز و قهوه‌ای به خوبی هماهنگ می‌شود. در این ست بهاره آیتم‌های مختلف به رنگ‌های سبز، قرمز، صورتی و کرم را با این مانتوی خوش‌فرم سبز‌رنگ ست کرده‌ایم.

برای افزایش جذابیت هر استایلی بهتر است آیتم‌های طرح‌دار و آیتم‌های ساده در کنار یکدیگر قرار بگیرند. به همین دلیل با توجه به طرح ساده‌ی مانتویی که انتخاب کرده‌ایم‌، برای شال از یک آیتم طرح‌دار استفاده می‌کنیم. رنگ‌های قرمز و صورتی در چرخه‌ی رنگ مکمل رنگ سبز هستند، به همین منظور شالی را انتخاب می‌کنیم که تناژ‌های مختلف سبز، قرمز و صورتی را در کنار یکدیگر داشته باشد.

برای انتخاب آیتم شلوار، یک شلوار نخی و لخت به رنگ سبز کم‌رنگ انتخاب مناسبی خواهد بود، آیتمی که هم از لحاظ جنس پارچه و هم از لحاظ رنگ با مانتویی که انتخاب کرده‌ایم هماهنگ است.

برای کفش و کیف یک صندل و یک کیف رودوشی ساده‌ی حصیری را انتخاب کرده‌ایم، آیتم‌هایی که با طرح حصیری‌شان به استایل انتخابی حال و هوایی بهاری می‌دهند و ترکیب رنگیشان با رنگ سبز هم بسیار دوست‌داشتنی و جذاب است.

زیورآلاتی که در این ست انتخاب کرده‌ایم یک جفت گوشواره‌ی سبک و کژوال با ترکیب رنگی سبز و قرمز است، آیتمی که هم از لحاظ کاربردی و هم از لحاظ رنگ با سایر آیتم‌های انتخابی هماهنگ خواهد بود.

خرید ست از دیجی استایل

۵.ست قرمز و بژ با مانتوی بهاره‌ی طرح‌دار

ست بهاره قرمز و کرم

آیتم اصلی این ست بهاره‌، مانتویی خوش‌فرم و زیبا از برند «کیکی رایکی» است که از پارچه‌ی ویسکوز و پلی‌استر دوخته شده؛ آیتمی که هم برای استایل روزمره و هم برای استایل مجلسی در فصل بهار گزینه‌ی جذابی است.

رنگ قرمز به خوبی با تناژ‌های مختلف بژ و کرم ترکیب می‌شود و اگر کمی رنگ طلایی هم به این ترکیب اضافه کنیم، ترکیبی بسیار چشم‌گیر و خاص خواهیم داشت. برای تزیین این مانتوی خوش‌فرم از نوارهای تزیینی با طرح‌های زیبا و ترکیب رنگی قرمز، کرم و طلایی استفاده شده است. برای ترکیب آیتم‌های مختلف با این آیتم اصلی باید تعادل را به نحوی حفظ کنیم که بخش طرح‌دار مانتو به خوبی در استایل نمودار شود؛ به همین جهت یک شال نخی ساده به رنگ کرم روشن انتخاب کرده‌ایم که با تناژ کرم‌رنگ به کار رفته در مانتو هماهنگ است.

برای شلوار هم یک شلوار جذاب کتان به رنگ بژ روشن آیتم مناسبی خواهد بود چرا که در هماهنگی با آیتم اصلی انتخاب شده و استایل را شلوغ نمی‌کند.

برای اکسسوری کیف و کفش، به سراغ تناژ‌های مختلف قرمز می‌رویم به نحوی که آیتم‌های انتخابی با تناژ قرمز به کار رفته در طراحی مانتو هماهنگی داشته باشند. به همین منظور یک کیف چرمی به رنگ قرمز درخشان و یک کفش پاشنه‌تخت پمپی به رنگ قرمز سیر انتخاب کرده‌ایم.

  • انواع کفش‌های زنانه‌ی کاربردی و جذاب برای فصل بهار و تابستان

زیور‌آلات تکمیل‌کننده‌ی استایل هستند. برای این آیتم یک ست استیل با نگین عقیق انتخاب کرده‌ایم که رنگ قرمز تیره‌ی سنگ‌های عقیق به خوبی با طرح قرمز و طلایی مانتوی انتخابی در هماهنگی است.

خرید ست از دیجی استایل

۶. ست مجلسی با تم زرد و آبی

ست بهاره سورمه‌ای و زرد

بسته به این که به چه نوع استایلی علاقه‌مند هستید المان‌های مختلفی در انتخاب مانتوی مجلسی وجود دارند که باید به آنها توجه کنید، اما به طور کلی جنس پارچه و نوع تزیینات به کار رفته در دوخت مانتو در انتخاب مانتو‌های مجلسی بسیار اهمیت دارد. انتخاب ما برای این ست خاص و درخشان بهاره یک مانتوی خوش‌فرم و طرح‌دار از برند «ماترون» است که از الیاف طبیعی تهیه شده است. زمینه‌ی این مانتو به رنگ مشکی است و طرح‌هایی درخشان به شکل گل و به رنگ آبی کبالت دارد.

رنگ آبی کبالتی با رنگ‌های سفید، فیروزه‌ای، طلایی و زرد به خوبی ترکیب می‌شود. برای این ست زیبا و درخشان به سراغ آیتم‌های رنگی سرمه‌ای و زرد رفته‌ایم، چرا که یکی از درخشان‌ترین رنگ‌ها در ترکیب با آبی، رنگ زرد درخشان است. در این ست آیتم اصلی به رنگ آبی کبالت و مشکی است بنابراین برای این که جلوه‌ای درخشان به این استایل مجلسی و شیک بدهیم اکسسوری‌هایی مانند کیف و کفش را به رنگ زرد درخشان انتخاب می‌کنیم. انتخاب یک کفش پمپی پاشنه‌بلند زرد‌رنگ و یک کیف دستی چرم زرد هم با رنگ و هم با مدل و نوع مانتو هماهنگ است.

با توجه به این که مانتوی انتخابی‌مان طرح‌دار است بهتر است آیتم‌های دیگر را با زمینه‌های ساده انتخاب کنیم تا آیتم طرح‌دار به خوبی در استایل به چشم بیاید. به همین جهت یک شال ساده نخی به رنگ آبی تیره و یک شلوار پارچه‌ای راسته به رنگ سرمه‌ای انتخاب می‌کنیم .

تکمیل کننده‌ی این ست زیورآلات هستند. یک نیم‌ست مرواریدی با روکش طلا انتخاب ماست که هم با استایل مجلسی هماهنگ است و هم به لحاظ رنگی هماهنگی مطلوبی با سایر آیتم‌های انتخابی دارد.

خرید ست از دیجی استایل

۷. ست بهاره با ترکیب رنگی آبی و سفید

ست بهاره آبی و طوسی

این مانتوی خوش‌دوخت، نخی و زیبا از برند «کیکی رایکی» برای استایل روزمره در فصل بهار بسیار کاربردی و دوست‌داشتنی است. ترکیب آبی آسمانی، سفید و طوسی ترکیبی بسیار چشم نواز است که با هر رنگ پوست و مویی هماهنگ خواهد بود.

برای این که لطافت و زیبایی رنگ‌ها در استایل انتخابی حفظ شود، آیتم‌های دیگر را نیز هماهنگ با طرح مانتو به رنگ‌های آبی، طوسی و سفید انتخاب می‌کنیم. برای آیتم شال پیشنهاد ما یک شال نخی منگوله‌دار با تم آبی آسمانی و سفید است. به جز این رنگ شال می‌توانید از رنگ‌های سفید، سرمه‌ای و طوسی هم استفاده کنید.

یک شلوار جین جذب آبی روشن برای این مانتو آیتم مناسبی است که هم از لحاظ کاربری و از لحاظ رنگ با سایر آیتم‌ها هماهنگ است.

یک کیف چرمی به رنگ آبی روشن و یک کفش ظریف و خوش‌دوخت طوسی سایر آیتم‌های تشکیل‌دهنده‌ی این ست بهاری را تشکیل می‌دهند، همان طور که پیش‌تر گفته شد در انتخاب رنگ آیتم‌ها بایستی حتما تعادل را در نظر بگیریم.

به عنوان تکمیل کننده‌ی این ست بهاری و لطیف یک ست زیورآلات نقره‌ای با نگین‌های آبی درخشان پیشنهاد می‌شود. می‌توانید این آیتم‌های پیشنهادی را با این مانتوی خنک و سبک بهاری ست کنید و استایلی ملیح و دوست داشتنی برای موقعیت‌های رومزه داشته باشید.

خرید ست از دیجی استایل

سخن آخر

به خاطر داشته باشید که در انتخاب یک مانتوی بهاره، جنس، رنگ، الگوی دوخت مانتو اهمیت زیادی دارد و از سوی دیگر سلیقه‌ی شخصی، رنگ پوست و مو و موقعیت‌هایی که معمولا با آن‌ها مواجه هستید المان‌هایی هستند که در انتخاب مانتو مؤثرند.

هر یک از ست‌های پیشنهادی ما با توجه به یک مدل مانتوی بهاره گرد‌آوری شده‌اند. خودتان هم می‌توانید بر‌حسب سلیقه و نکاتی که پیش‌تر در مورد ترکیب آیتم‌ها در استایل‌های مختلف مطرح کرده‌ایم، آیتم‌های مناسب برای ترکیب با هر مانتوی بهاره را انتخاب کنید و از استایل پرطراوت و شاداب بهاره‌تان لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *