بازار/عجیب است، اما دسترسی همگانی به آموزشهای صحیح یکی از دغدغه های بزرگ در قرن 21 است و این باعث سواستفاده از مخاطبان و تحمیل هزینه های سنگین برای ساده ترین آموزش ها گردیده.

 چاره چیست؟

ما در استاد اپ با پشتیبانی آکادمی مجازی ایرانیان با تجربه 23 ساله در زمینه آموزش مجازی در تلاشیم تا دسترسی همه مردم به آموزش باکیفیت و کم هزینه را افزایش دهیم تا هیچ کس به هیچ دلیلی از یادگیری باز نماند.

در استاد اپ با همکاری ده ها مرکز آموزشی و اساتید برجسته، با استفاده از روش اشتراک کم هزینه، 800 دوره آموزشی و کتاب صوتی با کیفیت را در 29 دسته مختلف ارائه داده ایم. این محتوای آموزشی در زمینه های مدیریت و کسب و کار، کامپیوتر، ورزش، موسیقی، زبان خارجی، کتاب های صوتی، روانشناسی و خانواده، ستاره شناسی، علوم پایه و رباتیک و …. می باشند.

اکنون شما می توانید همراه با خانواده (به صورت غیر همزمان) به سریعترین و کم هزینه ترین روش، کنترل اوضاع را به دست بگیرید. در تمام این دوران سخت، تیم استاد اپ کار می کنند تا شما به آموزش موثر و باکیفیت دسترسی داشته باشید.

استاد اپ یک فقط یک نرم افزار موبایل آموزشی نیست. دروازه ورود به یک برنامه آموزشی جامع شامل دوره ها، کتابهای صوتی، وبینارها، رادیو اینترنتی، رصدخانه و آزمایشگاه آنلاین، رویدادهای آموزشی، آزمونهای آنلاین و … است.

شما می توانید با نصب رایگان اپلیکیشن و یک اشتراک ناچیز ماهانه به صورت نامحدود به تمامی 800 دوره آموزشی و کتابهای صوتی دسترسی پیدا کنید. البته بدون اشتراک هم بخشهای زیادی شامل رادیو اینترنتی، پادکستهای روزانه و وبینارهای هفتگی برای شما باز خواهند بود. ضمنا برای دوره های جدید هم هزینه بیشتری پرداخت نمی کنید.

پیشنهاد ویژه: اگر تا پایان هفته استاد اپ خود را فعال کنید، می توانید با کد تخفیف  ak50، پنجاه درصد تخفیف بر روی اشتراک خود دریافت کنید.

نصب نسخه اندرویدی و مشاهده دروس، رایگان می باشد، پس کلیک کنید