2024/04/19

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۱۱فروردین/ ثبات نسبی در بازار طلا

پیش بینی قیمت طلا و سکه برای ۱۱فروردین/ ثبات نسبی در بازار طلا

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از اقتصاد آنلاین

اقتصادآنلاین – پانیذ رحیمی؛ بازار طلا و سکه معاملات بعد از ظهر امروز، 10 فروردین ماه افزایش اندکی را نسبت به روز گذشته و ثبات نسبی در مقایسه با معاملات صبح را تجربه کرد. اونس جهانی طلا در معاملات امروز تغییر قیمت چندانی نداشته است؛ اما دلار آزاد که طی روزهای گذشته در مدار صعودی قرار داشت و لحظاتی قبل به قیمت 26 هزار و 950 تومان رسید، در افزایش اندک قیمت‌ها در بازار طلا اثرگذار بود.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، 12 میلیون و 451 هزار تومان قیمت خورده است. این سکه در روز گذشته با قیمت 12 میلیون و 399 هزار تومان معامله می‌شد که افزایش قیمت 52 هزار تومانی را نشان می‌دهد.

همچنین نیم سکه با قیمت 7 میلیون و 420 هزار تومان ثبت شده است. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، معادل 7 میلیون و 410 هزار تومان بوده است که تفاوت قیمت عمده‌ای نداشته است.

ربع سکه نیز امروز با حدود 7هزارتومان افزایش با قیمت 4 میلیون و 200 هزار تومان معامله می‌شود که باتوجه به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته که معادل 4 میلیون و 193 هزار تومان بود، تغییر چندانی را نشان نمی‌دهد.

هر سکه یک گرمی نیز به قیمت 2 میلیون و 456 هزار تومان رسیده است که در مقایسه با قیمت روز گذشته معادل 2 میلیون و 452 هزار تومان برای این سکه، تغییر قیمت زیادی نداشته است.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب سکه نسبت به روز گذشته و همچنین معاملات صبح، اندکی کاهش پیدا کرده است. به این ترتیب هر سکه امامی 208 هزار تومان، نیم سکه، یک میلیون و 229 هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و 87 هزار تومان و هر سکه یک گرمی، 927 هزار تومان حباب دارد.

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *