1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

پیش بینی قیمت طلا فردا ۲۷بهمن

پیش بینی قیمت طلا فردا ۲۷بهمن

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران به ثبات قیمت‌ طلا و سکه اشاره کرد و گفت: بعد از یک هفته هیجانی، در بازار امروز شاهد برقراری آرامش در بازار طلا هستیم و داد‌و‌ستد‌ها کند شده است.

پیش بینی قیمت طلا فردا ۲۷بهمن

به گزارش سایت طلا،ابراهیم محمدولی درباره وضعیت امروز بازار طلا توضیح داد: با توجه به تعطیلی بازارهای جهانی و همچنین افت جزیی نرخ ارز شاهد آرامش بازار و ثبات قیمت طلا و سکه بعد از یک هفته هیجانی هستیم.

محمدولی گفت: در چنین شرایطی حجم معاملات به خصوص در مصنوعات طلا پایین می‌آید چراکه بازار با یک دوره رشد هیجانی روبه‌رو بوده و وقتی قیمت‌ها ثبات پیدا می‌کند خریداران انتظار کاهش و فروشندگان افزایش قیمت را دارند.

به گفته این فعال بازار طلا، معمولا تقاضا برای سکه بیشتر از طلا است و همین موضوع باعث افزایش قیمت و حباب آن می‌شود، ولی در بازار امروز با وجود کاهش خریداران سکه حباب آن همچنان بالا و در سطح ۶۰۰هزار تومان است.

محمدولی با پیش‌بینی قیمت‌ها برای بازار فردا اظهار کرد: اگر با شروع کار بازارهای جهانی ارزش اونس تغییر چندانی نداشته باشد و مثل امروز بازار ارز هم مسیر کاهشی طی کند، شاهد پایین آمدن قیمت طلا و سکه خواهیم بود.

بازار طلا

عقب‌نشینی قیمت‌ها در بازار طلا

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با تشریح قیمت‌های امروز بیان کرد: در ساعت (۱۴:۴۰) معاملات بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۲میلیون و ۶۵هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۷۰۰هزار تومان کاهش یافت.

او اضافه کرد: امروز قیمت هر قطعه نیم سکه شش میلیون و ۷۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۵۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۵۰۰هزار تومان است؛ قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار آب شده در این ساعت از معاملات پنج میلیون و ۵۱هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۶۶هزار تومان اعلام شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *