1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

پیش بینی دلار، آیا قیمت دلار کاهش خواهد یافت؟

پیش بینی دلار، آیا قیمت دلار کاهش خواهد یافت؟

طی هفته های گذشته دلار یک روند افزایشی را طی کرده و حتی توانست کانال 26 هزار تومان را به دست آورد. اما از روز گذشته روند رشد قیمت ها کند شده حتی شاهد افت نسبی در قیمت دلار بودیم.

پیش بینی دلار، آیا قیمت دلار کاهش خواهد یافت؟

پیش بینی دلار، آیا قیمت دلار کاهش خواهد یافت؟


طی هفته های گذشته دلار یک روند افزایشی را طی کرده و حتی توانست کانال 26 هزار تومان را به دست آورد. اما از روز گذشته روند رشد قیمت ها کند شده  حتی شاهد افت نسبی در قیمت دلار بودیم.

هم اکنون هر دلار در بازار 26050 تومان قیمت داشته  قیمت دلار صرافی ملی نیز 25170 تومان می باشد. صرافی ملی امروز طی یک مرحله تغییر نرخ، هیچ تغییری در نرخ دلار خود ایجاد نکرد.

قیمت دلار

با قرار گرفتن دلار نیمایی در کانال 23 هزار تومان بازارساز در کانال 25 هزار تومان ماندگار شد. بازارساز در کوتاه مدت به دنبال مدیریت دلار و کاهش اختلاف نرخ صرافی ملی با بازار تا 5 اسفند 99 می باشد.

زمانی که بازارساز قیمت دلار را به بازار نزدیک می کند یعنی افزایش قیمت توسط صرافی ها و بالا بردن میزان عرضه هست که موجب می شود خریداران از بازار عقب‌نشینی کنند.

در صورتی که دلار زیر محدوده 25800 تومان تثبیت شود، فشار فروش را تا محدوده 25400 تومان پایین خواهد برد ولی اگر شرایط فعلی 25850 تومان تا 26050 تومان تثبیت گردد.

پیش بینی دلار

دلار خود را به بالای 25200 تومان می رساند لذا معامله‌گران تا مشخص شدن واکنش آمریکا نسبت به خروج ایران از پروتکل الحاقی، خرید و فروش خاصی را صورت نخواهند داد و با احتیاط رفتار خواهند کرد و اگر بازار تا 5 اسفند 99 می تواند نوسان سنگینی را تجربه نکند و هر خبر تازه‌ای میتواند دلار را وارد فاز تغییرات جدیدی کند.

با توجه به شرایط برجامی اگر نرخ حواله درهم امروز هم در کانال 7000 تومان بماند محدوده 25400 تومان تا 26300 تومان برای دلار متصور هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *