1401/02/31

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

ورود تپسی به بازارهای جدید با صرف درآمد حاصل از عرضه اولیه و فروش سهام

ورود تپسی به بازارهای جدید با صرف درآمد حاصل از عرضه اولیه و فروش سهام

ورود تپسی به بازارهای جدید با صرف درآمد حاصل از عرضه اولیه و فروش سهام

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از اقتصاد آنلاین

به گزارش اقتصادآنلاین؛ نماد معاملاتی «تپسی» به عنوان نخستین استارتاپی که به بازار سرمایه وارد شده است، 7 آذرماه 1400 به عنوان صد و شصت و چهارمین شرکت در این بازار، در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد. 

روز گذشته نیز، به دنبال انتشار گزارش ارزش‌گذاری سهام تپسی در سامانه کدال، نشست خبری بررسی این گزارش با حضور خبرنگاران، میلاد منشی‌پور، مدیرعامل شرکت تپسی و دیگر مدیران این شرکت برگزار شد. بر اساس گزارش ارزش‌گذاری سهام شرکت تپسی، سهام کل این شرکت حدود 1702 میلیارد تومان اعلام شده است.

به گفته مدیرعامل تپسی، زمان عرضه اولیه سهام این شرکت به طور دقیق مشخص نیست، اما طبق گفته‌های مدیران فرابورس ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار، عرضه اولیه تا پایان اردیبهشت‌ماه انجام خواهد شد و سهام تپسی برای 300هزار سهامدار حرفه‌ای عرضه می‌شود. وی همچنین با اشاره به رونمایی از سه کسب و کار و خطوط درآمدی جدید در زیرمجموعه‌های این شرکت، پیش‌بینی کرد که درآمد تپسی تا پایان سال جاری، سه برابر شود.

بنابر اعلام منشی‌پور، پس از عرضه اولیه و فروش سهام، درآمد این اتفاق صرف رشد زیرساخت‌ها و ورود این شرکت به بازارهای جدیدی خواهد شد. در قدم اول، تپسی تعداد سفرهای خود را در شهرهایی که حضور دارد، بیشتر خواهد کرد و در ادامه، به 15 تا 20 شهر جدید وارد خواهد شد.

لازم به ذکر است که بنابر گزارش ارزش‌گذاری تپسی، این شرکت نزدیک به 1000 پرسنل دارد که نیمی از آنها بازاریاب‌های میدانی هستند و 18 میلیون مسافر ثبت‌نام شده در این سامانه وجود دارد. همچنین 1.5 میلیون راننده در تپسی حضور دارند و اعلام شده که طی 9 ماه اول سال 1400، به طور میانگین ماهانه 4.6 میلیون سفر در این سامانه در سرتاسر سیزده استان تحت پوشش آن انجام شده است.

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *