2024/04/19

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

نسخهٔ تازه سایت ارزی (Arzee): اضافه‌شدن صرافی‌های ایرانی و بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال

نسخهٔ تازه ارزدیجیتال: اضافه‌شدن صرافی‌های ایرانی و بهترین قیمت خرید و فروش ارزهای دیجیتال

در طول این چند سال که در سایت ارزی (Arzee) میزبان میلیون‌ها کاربر بودیم، همواره سعی کردیم به دغدغه‌ها و نیازهای آنها پاسخ دهیم. با شروع سال جدید، نسخهٔ تازه‌ای از سایت ارزی (Arzee) را آماده کردیم و ۲ قابلیت جدیدِ بسیار کاربردی را در دسترس کاربران قرار دادیم.

قابلیت‌های جدید هم روی اپلیکیشن و هم روی وب‌سایت سایت ارزی (Arzee) قابل‌دسترسی هستند و طیف گسترده‌ای از نیازهای کاربران را پاسخ خواهند داد. 

صرافی‌های ایرانی در سایت ارزی (Arzee)

صفحه صرافی‌های خارجی سایت ارزی (Arzee) مدت‌هاست که در سایت ارزی (Arzee) قابل‌دسترسی است؛ اما با توجه به وضعیت برخورد صرافی‌ها با کاربران ایرانی، صرافی‌های ایرانی محل مناسب‌تری برای معامله و خرید و فروش ارزهای دیجیتال به حساب می‌آیند. 

بهترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال

همین نیاز باعث شد تا لیست صرافی‌های ایرانی را به سایت ارزی (Arzee) اضافه کنیم. در این لیست، فهرستی از تمام صرافی‌های معتبر ایرانی را مشاهده خواهید کرد که می‌توانید بدون دغدغه از آنها استفاده کنید. 

حجم معاملات روزانه، تغییرات حجم روزانه، تعداد ارزهای پشتیبانی‌شده در صرافی، میزان کارمزد و بازدید ماهیانه صرافی‌ها، اطلاعاتی هستند که در لیست صرافی‌های ایرانی سایت ارزی (Arzee) قرار گرفته‌اند.

برای مشاهده این فهرست کافی است وارد صفحه لیست صرافی های ایرانی ارز دیجیتال بشوید و نگاهی به صرافی‌های حاضر در این لیست بیندازید. 

با کلیک روی هر صرافی،‌ می‌توانید وارد صفحه پروفایل صرافی در سایت ارزی (Arzee) شوید. در این صفحه معرفی کوتاهی از صرافی و جفت ارزهای قابل‌ارائه در این صرافی را مشاهده خواهد کرد. 

لیست صرافی های ایرانی ارز دیجیتال

در فهرست صرافی‌های ایرانی سایت ارزی (Arzee)، صرافی‌هایی که بازار (Market) ندارند و به‌صورت او‌تی‌سی (OTC) فعالیت می‌کنند با برچسب «فروشگاهی» مشخص شده‌اند. این به معنای آن است که شما امکان سفارش‌گذاری در صرافی را ندارید و تنها می‌توانید ارزهای خود را به ارزهای دیجیتال دیگر تبدیل کنید یا با ریال ارز دیجیتال بخرید. 

بهترین نرخ خرید و فروش ارز دیجیتال

قطعاً شما هم دوست دارید که بدانید ارز دیجیتالی که قصد خریدش را دارید در کدام صرافی قیمت پایین‌تری دارد؟ مثلاً بیت کوین در کدام صرافی ایرانی ارزان‌تر از دیگر صرافی‌ها است؟ یا حتی برعکس، شاید قصد فروش بیت کوین داشته باشید و می‌خواهید ببینید کدام صرافی با قیمت بهتری بیت کوین‌های شما را می‌خرد.

بهترین قیمت خرید ارز دیجیتال

قابلیت جدید سایت ارزی (Arzee) این دغدغه شم را برای همیشه رفع کرده است. برای دیدن بهترین قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال، تنها کافی است وارد صفحه ارز موردنظرتان روی سایت ارزی (Arzee) شوید و با کلیک روی تب «بهترین نرخ»، می‌توانید قیمت ارزتان در صرافی‌های مورد نظر را به‌صورت تومنی و تتری ببینید. 

مثلاً اگر می‌خواهید ببینید کدام برای خرید تتر کدام صرافی قیمت معقول‌تری ارائه می‌کند، به صفحه خرید و فروش تتر در سایت ارزی (Arzee) رفته و مقداری که قصد فروش یا خریدش را دارید وارد کنید.

در اپلیکیشن موبایل سایت ارزی (Arzee) هم می‌توانید با ورود به صفحهٔ ارز موردنظرتان، به تب «بهترین نرخ» رفته و قیمت خرید و فروش ارز دیجیتال در صرافی‌های ایرانی را خیلی ساده مشاهده کنید.

اپلیکیشن سایت ارزی (Arzee)؛ پایدارتر از همیشه

اپلیکیشن ارزدیجیتال

در سال جدید نسخه ۲.۲.۲ اپلیکیشن هم روی فروشگاه‌های مختلف عرضه شد. در نسخه جدید بسیاری از مشکلات نسخه قدیمی رفع شده است. 

رفع مشکل لودشدن اخبار فوری، رفع مشکل کرش‌کردن اپلیکیشن در برخی از دستگاه‌ها و اضافه‌شدن چارت فول اسکرین در صفحه ارزها تنها بخشی از تغییرات نسخه ۲.۲.۲ اپلیکیشن ارز دیجیتال است.

مهمترین تغییری که در اپلیکیشن سایت ارزی (Arzee) شاهدش هستیم، اضافه‌شدن فهرست صرافی‌ها و قابلیت بهترین نرخ ارزهای دیجیتال است.

در حال حاضر برای مشاهده بهترین قیمت ارزها دیجیتال و بررسی فهرست صرافی‌های ایرانی، تنها کافی است دستتان را داخل جیبتان بکنید! در حال حاضر نسخه ۲.۲.۲ اپلیکیشن سایت ارزی (Arzee) روی گوگل‌پلی، اپ‌استور و کافه‌بازار در دسترس شماست. 

فهرست کامل تغییرات نسخه ۲.۲.۲:

  • اضافه‌شدن فهرست صرافی‌های ایرانی
  • اضافه‌شدن صفحه پروفایل صرافی‌های ایرانی
  • اضافه‌شدن قابلیت مشاهده بهترین نرخ خرید و فروش ارزهای دیجیتال
  • اضافه‌شدن امکان مشاهده چارت تمام صفحه ارزها
  • رفع مشکل لودشدن اخبار فوری
  • رفع مشکل کرش‌کردن اپلیکیشن روی برخی از دستگاه‌ها
  • رفع باگ‌ها و مشکلات جزئی

فراموش نکنید که ما در سایت ارزی (Arzee) همواره پذیرای نظرات شما هستیم و هر کدام از نظرات شما، راه ما برای ارائه خدمات بهتر را روشن‌تر می‌کند.

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *