1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

مطالب تحلیلی تحریریه سایت ارزی (Arzee) را از این پس در بخش «تحلیل‌ها» بخوانید

مطالب تحلیلی تحریریه سایت ارزی (Arzee) را از این پس در بخش «تحلیل‌ها» بخوانید

مطالب تحلیلی تحریریه ارزدیجیتال را از این پس در بخش «تحلیل‌ها» بخوانید

بخش «تحلیل‌ها» در وب‌سایت و اپلیکیشن سایت ارزی (Arzee) که بستری آزاد برای علاقه‌مندان به تحلیل و ایده‌پردازی در بازار است و امکان انتشار مطالب برای هزاران مخاطب مجموعه سایت ارزی (Arzee) در پلتفرم‌های مختلف را در اختیار تمامی کاربران قرار می‌دهد، طی ۸ ماه گذشته میزبان صدها تحلیلگر بوده و بیش از ۲هزار مطلب تحلیلی در آن منتشر شده است.

با توجه به استقبال شما همراهان عزیز سایت ارزی (Arzee) از این بخش، قصد داریم مطالبی را که تاکنون باعنوان «تحلیل قیمت» یا «تحلیل تکنیکال» توسط نویسندگان مجموعه سایت ارزی (Arzee) ترجمه و منتشر می‌شدند، از این پس در بخش تحلیل‌ها در اختیارتان قرار دهیم تا در کنار دسته‌بندی بهینه‌تر مطالب، امکان تعامل بیشتر با شما عزیزان برای اعضای تحریریه سایت ارزی (Arzee) فراهم شود.

از این رو، در ادامه نیز ایده‌های برترین تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال را در کنار تحلیل‌ها و ایده‌های ارزشمند شما و به‌شکلی منتشر خواهیم کرد که زمان لازم برای دریافت اطلاعات را به حداقل برساند.

مطالب تحلیلی تحریریه ارزدیجیتال را از این پس در بخش «تحلیل‌ها» بخوانید

بی‌شک بازخوردهای شما عزیزان درباره بخش تحلیل‌های وب‌سایت سایت ارزی (Arzee) و محتوای ارائه‌شده در آن، ما را در خدمت‌رسانی بهتر یاری خواهد کرد.

«ایده‌ها» راه‌اندازی شد؛ تحلیل‌ها و آموزش‌های خود را منتشر کنید!

منبع: ارزدیــجیتال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *