1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

قیمت سکه امامی به کف کانال ۱۳ میلیونی رسید

قیمت سکه امامی به کف کانال ۱۳ میلیونی رسید

قیمت سکه امامی به کف کانال ۱۳ میلیونی رسید

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از اقتصاد آنلاین

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ امروز اونس جهانی با کاهش 30 دلاری به قیمت 1962 دلار و 38 سنت رسید. از سوی دیگر نیز نرخ دلار تحت تاثیر اخبار سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا درباره به مذاکرات وین، اندکی کاهش قیمت داشته؛ بنابراین تحت تاثیر این شرایط، شاهد کاهش قیمت انواع سکه بودیم. 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، 13میلیون و 78 هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز معاملاتی گذشته با قیمت 13میلیون و 249 هزارتومان معامله می‌شد که قیمت امروز این سکه، کاهش قیمتی در حدود 170 هزار تومان را نشان می‌دهد.

نیم سکه نیز با قیمت 7میلیون و 245 هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته، کاهشی در حدود 70 هزار تومان را تجربه کرده است.

همچنین ربع سکه 4میلیون و 252 هزارتومان قیمت خورده که نسبت به روز گذشته کاهش 50 هزار تومانی را تجربه کرده است. آخرین قیمت معاملاتی این سکه در روز گذشته 4 میلیون و302 هزار تومان بود. 

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت 2میلیون و 582 هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته آن کاهش قیمت 20هزارتومانی را ثبت کرده است.

حباب سکه چقدر است؟

هم زمان با کاهش قیمت سکه و افزایش تقاضا حباب سکه افزایش یافت؛ به این ترتیب هر سکه امامی 362 هزارتومان، نیم سکه، 883 هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و 67 هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون و 13 هزار تومان حباب دارد.

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *