بازار/ با توجه به نوسانات بازار‌ خودرو کشور، از آخرین تغییرات قیمت خودرو صفر در روز شنبه 6 اسفند 1401 مطلع شوید.

در روزهای اخیر خودرو‌های داخلی و چینی که در اکثر مدل‌ها با تغییراتی همراه بوده‌اند، بر اساس آخرین معاملات حقیقی روز بازار و لیست قیمت روز خودرو در سایت همراه مکانیک، امروز نیز شاهد نوسان قیمتی محسوسی بوده‌اند.

قیمت ام‌وی‌ام X22که یکی از مقرون‌به‌صرفه ‌ترین‌ خودروهای چینی به‌حساب می‌آید و با تکیه بر فروش قابل‌توجه مدل قبلی و توقف تولید هاچ‌بک 315 پلاس جای خود را در بازار پر‌رنگ کرده‌است امروز 980 میلیون تومان است. هم‌چنین قیمت هایماS7  پلاس که توانسته در مقایسه با رقبای هم‌کلاس خود از نظر برخورداری از امتیازهای شبکه فروش و خدمات پس از فروش ایران‌خودرو طرفداران بیشتری داشته باشد امروز به 1 میلیارد و 740 میلیون تومان رسیده‌است. خودرو KMC K7 کراس‌اوور به‌روز کرمان‌موتورکه با برخورداری از آپشن‌های مشتری پسند مثل سیستم صوتی اینفینیتی، سردکن صندلی‌های جلو و ماساژور صندلی راننده در نظر برخی مشتریان ارزنده‌تر از رقبای گران‌قیمت‌تر باشد امروز شاهد افزایش قیمت بوده‌است و 2 میلیارد‌ و ‌200 ‌میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری شده‌است.

 در بازار خودروهای داخلی می‌توان به قیمت دنا پلاس توربو اشاره کرد که امروز به 900 میلیون تومان رسیده‌است. هم‌چنین یکی از پرنوسان‌ترین خودروهای داخلی یعنی رانا پلاس که مدل سقف شیشه‌ای آن امروز شاهد تغییرات قیمتی بیشتری بوده‌است، به 580 میلیون تومان رسید. پراید111 و پراید 131 نیز امروز 350 میلیون تومان و 340 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌اند. در ادامه، قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای داخلی و چینی را مشاهده می‌کنید.

جهت مشاهده کامل لیست قیمت روز خودرو برای تمام خودروها در تمام سال مدل‌ها، می‌توانید از ابزار قیمت خودرو همراه مکانیک استفاده کنید.

  

  

 برای مشاهده لیست کامل قیمت خودرو داخلی می‌توانید وارد صفحه www.hamrah-mechanic.com/carprice/dakheli/ شوید و آخرین قیمت صفر خودروهای داخلی را مشاهده کنید.

   

حذف قرعه کشی تا پایان سال
سخنگوی وزارت صمت اعلام کرد: تا پایان امسال، یعنی اسفندماه دیگر قرعه‌کشی خودرو نخواهیم داشت که علت آن، رشد جهش‌وار تولید خودرو است. در بهمن ماه 131 هزار دستگاه خودرو تولید شد که تا پایان سال به یک میلیون و 200 هزار دستگاه خودرو خواهد رسید. 

در هفته پیش‌رو بزرگ‌ترین طرح فروش خودرو (چند صد هزار خودرو) را در سامانه یکپارچه فروش‌ خودرو بدون قرعه‌کشی شاهد خواهیم بود. امروز 6 اسفند ثبت‌نام خرید خودروهای وارداتی نیز آغاز شده‌است که مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت اعلام کرد: در این طرح باتوجه به ثبت‌نام، در خصوص میزان عرضه خودروی خارجی تصمیم‌گیری خواهد شد، اما دست‌کم یک‌صد هزار دستگاه خودرو در بازه‌ی زمانی 6 ماهه عرضه خواهد شد.

منبع قیمت روز خودرو: همراه مکانیک https://www.hamrah-mechanic.com/