بازار/ با توجه به نوسانات زیاد بازار‌ خودرو در روزهای اخیر، از آخرین تغییرات قیمت خودرو صفر در روز چهار‌شنبه 3 اسفند 1401 مطلع شوید.

در روزهای اخیر خودرو‌های داخلی و چینی که در اکثر مدل‌ها با تغییراتیهمراه بوده‌اند، بر اساس آخرین معاملات حقیقی روز بازار و لیست قیمت روز خودرو در سایت همراه مکانیک، امروز نیز شاهد نوسان قیمتی محسوسی بوده‌اند.

در بازار خودروهای داخلی می‌توان به قیمت جدید تارا اشاره کرد کهنسخه دستی آن نسبت‌به روز گذشته، با کاهش قیمت 5 میلیونی و نسخه اتومات آن با کاهش 20 میلیونی مواجه است و امروز تارا اتومات با قیمت 950 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. ساینا s هم با کاهش 5 میلیونی به قیمت 370 میلیون تومان و شاهین نیز با کاهش 10 میلیونی به قیمت 640 میلیون تومان رسید. در ادامه، قیمت روز پرطرفدارترین خودروهای ایرانی و چینی را مشاهده می‌کنید.

جهت مشاهده کامل لیست قیمت روز خودرو برای تمام خودروها در تمام سال مدل‌ها، روی لینک کلیک کرده و تا آخرین قیمت روز را در ابزار قیمت خودرو همراه مکانیک مشاهده کنید.

 

 

در جدول زیر هم قیمت خودروهای چینی پرطرفدار را مشاهده می‌کنید:

پیش‌بینی بازار خودرو در روزهای آینده

به گفته کارشناسان حوزه خودرو، به‌نظر می‌رسد که روند کلی افزایش قیمتخودرو در بازار همچنان ادامه‌دار باشد و خودروها هم‌گام با افزایش نرخ دلار گران‌تر ‌شوند.

 

در بازار فعلی نیز روزانه شاهد افزایش تعداد معاملات خودرو هستیم و تقاضا برای خرید و فروش هم‌چنان وجود دارد. پیش‌بینی می‌شود که شرایط کلی بازار خودرو برای سال آینده نیز مانند هر سال باشد، به‌گونه‌ای که در ماه‌های ابتدایی سال 1402 شاهد رکود و سپس شاهد رونق مجدد و افزایش معاملات در بازار باشیم.

منبع: همراه مکانیک https://www.hamrah-mechanic.com/