2024/04/19

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

قیمت دلار در بازار و صرافی ملی، دلار به زیر 26 هزار تومان بازگشت

از هفته گذشته قیمت سکه، طلا و دلار روندی صعودی در پیش گرفتند که در روز های ابتدایی این هفته نیز ادامه یافت. اما از ساعات پایانی روز گذشته قیمت دلار اندکی کاهش یافته و به زیر 26 هار تومن بازگشت.

قیمت دلار در بازار و صرافی ملی، دلار به زیر 26 هزار تومان بازگشت

قیمت دلار در بازار و صرافی ملی، دلار به زیر 26 هزار تومان بازگشت


از هفته گذشته قیمت سکه، طلا و دلار روندی صعودی در پیش گرفتند که در روز های ابتدایی این هفته نیز ادامه یافت. اما از ساعات پایانی روز گذشته قیمت دلار اندکی کاهش یافته و به زیر 26 هزار تومان بازگشت.

فشار فروش معامله گران پس از رسیدن قیمت دلار به بالای 26 هزار تومان باعث شد تا شاهد سقوط جزئی قیمت ها در بازار باشیم و دلار نیز به زیر 26 هزار تومان حرکت کرد.

قیمت دلار

با وجود کاهش قیمت دلار سکه توانست با دلار 25800 تومانی و انس 1825 دلاری همچنان با حباب مثبت 900 هزار تومانی بالای 12 میلیون تومانی بماند.

با وجود کاهش قیمت دلار ناشی از فشار فروش، شرایط زمینه ای همچنان به نفع صعود قیمت دلار بوده و اگر تغییر بزرگی در شرایط سیاسی ایجاد نشود قیمت دلار همچنان حرکت افزایشی خود را حفظ خواهد کرد.

هرچند بازار ساز هنوز کانال 25 و 26 هزار تومانی را برای دلار نپذیرفته است و قیمت دلار در صرافی ملی 24980 تومان می باشد و افزایش نیافته است.

قیمت یورو

امروز نیز در یک مرحله تغییر قیمت ها بازار ساز هیچ تغییری در قیمت دلار ایجاد نکرد. البته قیمت یورو با 30 تومان افزایش به 30300 تومان افزایش یافت قیمت یورو در بازار نیز 31400 تومان می باشد.

بازار ساز در روز گذشته در انتظار کاهش قیمت دلار بر اثر فشار فروش بود که این اتفاق نیز افتاد اما فشار فروش نمی تواند قیمت دلار را به زیر 25 هزار تومان کاهش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *