1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

قیمت دلار امروز / عقب‌‌نشینی دلار با سیگنال سیاسی!

قیمت دلار امروز / عقب‌‌نشینی دلار با سیگنال سیاسی!

قیمت دلار امروز / عقب‌‌نشینی دلار با ارزی(Arzee.ir) سیاسی!

به گزارش تجارت‌نیوز ، دلار روز گذشته به کانال 53 هزار تومانی برگشت و دو پله کاهش قیمت داشت. معامله‌گران، توییت رئیس کل بانک مرکزی را در حکم دست‌انداز برای بازار ارز و عامل کاهش قیمت دلار می‌دانند. اما برخی دیگر می‌گویند علت کاهش قیمت دلار احتمال فعال شدن دوربین‌های آژانس انرژی اتمی در ایران است.

دیروز قیمت دلار در معاملات بازار آزاد با کاهش هزار و 800 تومانی قیمت و با رقم 53 هزار و 252 تومان به کار خود پایان داد.

قیمت دلار امروز 13 اردیبهشت 1402

کدام ارزی(Arzee.ir) دلار را کاهش داد؟

معامله‌گران دیروز به توییت روز گذشته فرزین برای فعالان اقتصادی که ورود به بازار غیررسمی را معادل پولشویی و موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرده بود، توجه نشان دادند.

اما برخی معتقد بودند علت کاهش قیمت دلار در بازار آزاد خبری است که ظهر دیروز به بازار رسید. اینکه لارنس نورمن، خبرنگار وال استریت ژورنال اعلام کرده بود «آژانس نصب مجدد دوربین‌ها در ایران را شروع کرده است».

روز گذشته ارزی(Arzee.ir)‌ بازارهای مجاور به دلار تهران هم کاهشی بود. دلار هرات و سلیمانیه در کانال 54 هزار تومانی معامله شدند و هر کدام بیش از هزار تومان کاهش قیمت داشتند. درهم امارات نیز 350 تومان ارزان شد و با قیمت 15 هزار و 200 تومان مبادله شد.

قیمت دلار در نرخ‌های مختلف

دیروز قیمت دلار در مرکز مبادله دلار و طلا بعد از 6 روز تغییر کرد. برخلاف جهت کاهشی قیمت دلار در بازار آزاد این روند در مرکز مبادلات افزایشی بود.

قیمت اسکناس دلار در سایت بازار متشکل با رقم 42 هزار و 86 تومان درج شد و 120 تومان افزایش داشت. دلار حواله نیز 110 تومان رشد داشت و با قیمت 38 هزار و 260 تومان عرضه شد.

همچنین قیمت دلار نیمایی مانند هفته‌های گذشته روی رقم 28 هزار و 500 تومان ثابت بود.

قیمت ارزهای موثر

دیروز قیمت اسکناس یورو در بازار آزاد با رقم 60 هزار و 105 تومان معامله می‌شد و روند کاهشی محدودی داشت. در سایت بازار متشکل نیز قیمت اسکناس یورو کاهش 131 تومانی داشت و با قیمت 46 هزار و 166 تومان درج شد.

یوروی حواله نیز 119 تومان ارزان شد و و با قیمت 41 هزار و 969 تومان عرضه شد.

روز گذشته قیمت درهم با کاهش 400 تومانی با رقم 15 هزار و 200 تومان در بازار آزاد مبادله شد. قیمت درهم سایت بازار متشکل ارزی امروز همین مقدار افزایش یافت و روندی معکوس نسبت به بازار آزاد داشت. حواله درهم نیز با قیمت 10 هزار و 418 تومان مبادله می‌شد. اسکناس درهم نیز در این مرکز با قیمت 11 هزار و 459 تومان نرخ‌گذاری شد. همچنین قیمت دلار درهم 55 هزار و 784 تومان محاسبه شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

مرجع: تجارت نیوز

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *