1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

فرار ثروتمندان هندی پس از شیوع گسترده کرونا در این کشور

فرار ثروتمندان هندی پس از شیوع گسترده کرونا در این کشور

ثروتمندان هندی از ترس ابتلا به کرونا پس از شیوع گسترده این ویروس در روز‌های اخیر، با پرداخت ده‌ها هزار دلار از این کشور فرار کردند.

فرار ثروتمندان هندی پس از شیوع گسترده کرونا در این کشور

به گزارش سایت طلا به نقل از آرتی عربی، رسانه‌های محلی هند اعلام کردند که افراد فوق ثروتمند در این کشور ده‌ها هزار دلار برای فرار از کشور پرداخت می‌کنند، زیرا اپیدمی کرونا رکورد جهانی مبتلایان روزانه را برای چهارمین روز متوالی در هند به ثبت رساند.

هفته گذشته هند به کانون جدید ویروس کرونا تبدیل شد به گونه‌ای که سیستم بهداشتی، درمانی و حتی کوره‌های سوزاندن اجساد را تحت فشار قرار داده و این کشور با کمبود شدید اکسیژن مواجهه شده است.

آمار بسیار بالای تعداد مبتلایان در هند، نگرانی هندی‌ها را برانگیخته و افراد فوق ثروتمند را بر آن داشته تا با وجود محدودیت سفر، مبالغ هنگفتی را برای پرواز‌های لحظه آخری و پرواز‌های چارتر صرف کنند.

به نظر می‌رسد که یکی از مقصد‌های محبوب آنان امارات است که فاصله چندانی با هند ندارد و معمولاً صد‌ها پرواز به این مقصد در هفته انجام می‌شود.

این در حالی است که امارات متحده عربی این هفته اعلام کرد که از ۲۵ آوریل ورود مسافران از هند را به مدت ۱۰ روز ممنوع می‌کند.

سخنگوی شرکت هواپیمایی چارتر هند «Air Charter Service India» به خبرگزاری فرانسه گفت که اخیراً میزان علاقه به استفاده از هواپیما‌های خصوصی در هند به شدت افزایش یافته است.

این مقام افزود: امروز ۱۲ پرواز داریم که به مقصد دبی و تمامی صندلی‌های هر پرواز کاملاً کامل است.

وزارت بهداشت هند امروز (دوشنبه) اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۵۳ هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند و همچنان رکورد دار میزان مبتلایان روزانه در سطح جهان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *