1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

طلا برازنده بازیکنان فعلی تیم ملی است

طلا برازنده بازیکنان فعلی تیم ملی است

ایران اکونومیست- مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به قدرت تاکتیکی شاگردان دراگان اسکوچیچ گفت: توانایی نسل فعلی تیم ملی چیزی کمتر از ارزش طلا نیست.

نصرتی در گفتگو با مهر:طلا برازنده بازیکنان فعلی تیم ملی است/ کار صعود تمام نشده استطلا برازنده بازیکنان فعلی تیم ملی است/ کار صعود تمام نشده استمحمد نصرتی  با اشاره به بردهای ارزشمند تیم ملی فوتبال ایران در شروع دور گروهی انتخابی نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل سوریه و عراق، به اتحاد و انسجام بالای این تیم هم اشاره کرد اما هشدار داد نباید هیچ چیز را برای صعود قطعی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تمام شده بدانیم.

برد دلچسب یعنی همین

نصرتی پس از پیروزی قاطع تیم ملی ایران با ۳ گل مقابل عراق گفت: چیزی که در این بازی شاهد بودیم هماهنگی بازیکنان در طول بازی بود. تاکتیک کادر فنی به خوبی در زمین مسابقه پیاده شد و آنها توانستند شروع خیلی خوبی در آغاز بازی داشته باشند.

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: وقتی می‌خواهیم از بازی زیبا صحبت کنیم قطعا همه انتظار دارند برد پرگل ببینند. دیداری که تیم ملی ایران انجام داد واقعا دلچسب بود. بردن تیم ملی ایران می‌تواند ما را بار دیگر در سطح جامعه خوشحال کند. حقیقت این است که تأثیرگذاری فوتبال در روحیه مردم بسیار بالاست.

به هیچ وجه حریف ضعیف نداریم

کارشناس فوتبال ایران در خصوص اینکه عملکرد حریفان تیم ملی در دو بازی ابتدایی انتخابی نهایی جام جهانی چگونه بود ادامه داد: سوریه مدت هاست اردوهای بلند مدت خود را در کشورهای اروپایی پشت سر گذاشت اما آنها واقعا در یکی از روزهای معمولی تیم ملی ایران هم حرفی برای گفتن نداشتند.

وی درباره عراق نیز تصریح کرد: قطعا عراق دنبال راه صعود است. آنها سرمربی خود را عوض کردند تا با «دیک ادووکات» که کارنامه بسیار درخشانی دارد به موفقیت برسند اما باز هم حرفی مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ نداشتند.

طلا برازنده بازیکنان تیم ملی است

نصرتی یادآور شد: در چنین سطحی هیچ حریف آسانی نداریم. تمام رقیبان برای خودنمایی و عرض اندام مقابل تیم ملی ایران بازی می‌کنند. عراق نه تنها ضعیف نیست بلکه اهداف بزرگی را در سر دارد.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره عملکرد بازیکنان تیم ملی ایران ادامه داد: به نظرم بازیکنان بسیار خوبی داریم. سال‌ها بود چنین عملکرد فنی از تک تک بازیکنان نمی‌دیدیم. آنها واقعا برزانده نسل طلایی هستند. آنها بهترین بازیکنانی هستند که با اتحاد و انسجام تیمی در قالب تاکتیک‌های کادر فنی قرار می‌گیرند. این تیم واقعا می‌تواند حال دل مردم ایران را مدت‌ها خوب کند. آنها برازنده طلایی بودن هستند.

اسکوچیچ با ایران پیشرفت می‌کند

نصرتی که به تازگی در عرصه مربیگری نیز فعالیت می‌کند درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ یادآور شد: قطعا کسب بردهای متوالی از ابتدای حضور در رأس کادر فنی تیم ملی بسیار درخشان است. شاید قبلا می‌توانستیم این انتخاب را نقد کنیم اما حقیقت این است که اسکوچیچ بی نظیر کار کرده است. او با این بازیکنان پیشرفت می‌کند و این رابطه کاملا دو طرفه را با تلاش‌های خود نشان داده است. اسکوچیچ قطعا با تیم ملی رشد کرده و باعث رشد و اتحاد بازیکنان هم با رفتارهایش شده است.

صعود اصلا قطعی نیست

نصرتی درباره احتمال صعود تیم ملی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: شروع بسیار خوبی در آغاز بازی‌ها داشتیم. بدون شک مهم‌ترین بازی را با کره جنوبی داریم و می‌توانیم با ادامه شرایط فعلی آنها را هم شکست دهیم. با این حال صحبت از قطعی شدن صعود به جام جهانی اصلا درست نیست و هیچ چیز قطعی نشده است.

 مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *