سایت ارزی (Arzee)/طرح حمایتی از کسب و کارهای کارآفرین و ایده‌های نوآور که از آذر ماه امسال کلید خورده بود، وارد مرحله سوم اجرایی شد. در حال حاضر تعداد درخواست‌های سرمایه‌گذاری طی دو مرحله قبل 4873 مورد بوده است و هم اکنون طرح‌های منتخب در حال اعتبار سنجی و در نهایت دریافت وام می‌باشند.

علی اصغر سعدآبادی رئیس مرکز نوآوری دانشگاه شهید بهشتی، داور کمپین از ایده تا عمل در مورد برخی ملاک‌های داوری ایده‌های دریافتی این کمپین گفت: کسب و کارهایی که با مزیت‌های رقابتی کشور هماهنگ باشند مثل: حوزه پتروشیمی، صنعت و معدن، آی تی، پتانسیل بیشتری برای سرمایه‌گذاری دارند.

مصطفی مکارم، مدیرعامل شتابدهنده کسب و کار فردوسی، یکی دیگر از داوران کمپین از ایده تا عمل با ملل با اشاره به جای خالی کمپین‌هایی شبیه به کمپین از ایده تا عمل که بدنه متوسط کسب و کارها را هدف قرار می‌دهد، عنوان کرد: استقبال سنگین مخاطبان از کمپین ایده تا عمل نشان داد این قبیل رویدادها برای آن قسمت از بدنه جامعه که در فضای کسب و کار فعالیت می‌کنند تا چه اندازه می‌تواند مفید و اثرگذار باشد. در این طرح ما به دنبال ایده‌هایی بودیم که بیشترین ارزش افزوده را نسبت به بقیه طرح‌ها ایجاد کنند، یعنی در بحث اقتصادی، اجتماعی و صادرات اثرگذار باشند. ایده‌هایی که برای مراحل بعدی ماندگار شدند، به نظر ما برای اولین کمپین ایده تا عمل، بسیار قوی بودند.

موسسه اعتباری ملل، برای کمک به معضل بیکاری و حمایت از ایده‌های خلاقانه کسب و کار اقدام به برگزاری کمپین «از ایده تا عمل، با ملل» کرده است. در این کمپین تیم داوری به بررسی تخصصی ایده‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌کنندگان می‌پردازند. در پایان هر مرحله از کمپین به ۲ نفر از صاحبان ایده و کسب‌وکار، وام حداکثر ۵۰۰ میلیون تومانی اعطا خواهدشد. در حال حاضر دو مرحله از این پویش انجام شده و مرحله سوم آن در حال برگزاری است.

برای شرکت در دور سوم از طریق لینک زیر اقدام نمایید: https://www.azidehtaamal.ir/