تجارت نیوز/در مصوبه امروز سازمان بورس، رئیس سازمان بورس بسته پیشنهادی را به دولت اعلام کرد. یکی از این مصوبه‌ها اعطای اقامت پنج ساله برای سرمایه‌گذاران خارجی است که سهام خریداری کنند. با انتشار این خبر کاربران مجازی واکنش‌های زیادی را داشتند.

امروز در جلسه رئیس سازمان بورس با هیات دولت مصوبه‌هایی تصویب شد که یکی از این مصوبه‌ها اعطای اقامت پنج ساله به سرمایه‌گذاران خارجی است که در ایران سهام خریداری کنند. در حاشیه انتشار این خبر کاربران مجازی شوخی‌هایی را با این خبر داشتند.

یکی از کاربران فضای مجازی در واکنش به این خبر در توییتر نوشت هجوم گسترده مردم جهان به سمت ایران، برای خرید سهام شرکتهای بورسی و دریافت اقامت ۵ ساله. خدایا این خوشبختی رو از اینا نگیر. صف های مرغ و روغن و گوشت و نون و آب و صف های فروش سهام صف های خرید پراید بقیشونو خجالت میکشم بگم.

کاربر دیگر نوشت: با این قانون از امشب سیل عظیم مهاجران از آمریکا و اروپا وارد ایران خواهند شد چون جا کم میاد بهتره مرزهارو باز کنید تا ما بریم جا برا اونا داشته باشید.

کاربر دیگری اظهار نظر کرد: دقایقی پیش میلیون ها نفر از مردم آمریکا در شهرهای مختلف برای دریافت اقامت ایران و دریافت کدسهامداری صف کشیدند:)
کارگزاری ها مثل پارسال دستگاه نوبت دهی را فعال کردند.

یکی دیگر از کاربران نوشت: نمیشه ما سهاممون رو بفروشیم اقامت غیر از ایران بهمون بدن؟