1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

سکه به نیمه کانال ۱۲ میلیون تومان رسید

سکه به نیمه کانال ۱۲ میلیون تومان رسید

سکه به نیمه کانال ۱۲ میلیون تومان رسید

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از اقتصاد آنلاین

اقتصادآنلاین – پانیذ رحیمی؛ بازار طلا و سکه صبح آخرین روز معاملاتی هفته را با اندکی افزایش نسبت به روز گذشته آغاز کرد. این در حالی است که قیمت دلار آزاد همچون روز قبل در کانال 27 هزار تومان قرار دارد و اونس جهانی نیز تغییر چندانی نداشته و تنها کمی افزایش قیمت داشتند. 

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات، 12میلیون و 501 هزارتومان قیمت خورده است. این سکه روز گذشته با قیمت 12 میلیون و 448 هزارتومان معامله می‌شد که حدود 50هزارتومان افزایش قیمت داشته است.

نیم سکه نیز با قیمت 7میلیون و 358 هزارتومان معامله می‌شود. آخرین قیمت معاملاتی نیم سکه در روز گذشته، 7میلیون و 350هزارتومان بود که با افزایش 8 هزار تومانی روبرو بوده است. 

همچنین ربع سکه 4میلیون و 155 هزارتومان قیمت خورده است. عصر روز گذشته این سکه با قیمت 4میلیون و 150 هزارتومان معامله می‌شد.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت 2میلیون و 440 هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز گذشته معادل 2 میلیون 436 هزار تومان تغییر قیمت اندکی داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، حباب سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است. به این ترتیب هر سکه امامی 177 هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و 208 هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و 78 هزرتومان و هر سکه یک گرمی، 923 هزارتومان حباب دارد.

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *