2024/04/19

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

«سپ» به ازای هر سهم 20 تومان سود نقدی تقسیم کرد

«سپ» به ازای هر سهم 20 تومان سود نقدی تقسیم کرد

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از با اقتصاد

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، مجمع سالانه شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش صبح امروز با حضور 97.1 درصد سهامداران در محل دفتر مرکزی این شرکت برگزار و پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به آذر 1400 و نظر حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی تصویب و به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 738 ریال سود خالص محقق شده هر سهم 300 ریال معادل 41 درصد برای هر سهم توزیع شود.

بخش اصلی اظهارات حسین واعظ قمصری مدیر عامل “سپ” معطوف به فعالیت‌های زیربنایی و برنامه های آتی در حوزه های مختلف بود و با اشاره به مهمترین شاخص‌ها، عملکرد کلی شرکت بخصوص در حوزه عملیات و مالی را با توجه به صنعت و رقبا بسیار مطلوب و مناسب ارزیابی کرد.

براین اساس، سود سهامداران حقیقی که مراحل ثبت نام در سامانه سجام را تکمیل کردند، 22 فروردین از طریق سپرده گذاری مرکزی به حساب بانکی معرفی شده واریز می شود. سهامداران حقیقی غیر سجامی و سهامداران حقیقی که مطالبات سنوات گذشته را دریافت نکردند از 22 فروردین تا پایان مهلت موضوع ماده 240 قانون تجارت با ارسال درخواست کتبی و اعلام مشخصات سهامداری و حساب بانکی و شماره شبا به آدرس شرکت پرداخت می شود.

مطالبات صندوق‌های سرمایه‌گذاری از 22 فروردین با ارائه درخواست کتبی بر روی سربرگ شخص حقوقی امضا شده توسط صاحبان امضای مجاز شرکت به همراه شماره حساب در یکی از بانک های متصل به سیستم شتاب و تصویر ممهور آخرین روزنامه رسمی مشتمل بر آخرین تغییرات صاحب امضای مجاز، پرداخت خواهد شد.

همچنین سود سهامداران حقوقی در مهلت مقرر قانونی از طریق هماهنگی با امور سهام از 26 مهر با ارائه درخواست کتبی بر روی سربرگ شخص حقوقی امضا شده توسط صاحبان امضای مجاز شرکت به همراه شماره حساب در یکی از بانک های متصل به سیستم شتاب و تصویر ممهور آخرین روزنامه رسمی مشتمل بر آخرین تغییرات صاحبان امضای مجاز پرداخت خواهد شد.

 

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *