2024/04/20

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ صفوف فروش آب رفتند

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ صفوف فروش آب رفتند

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از اقتصاد آنلاین،

اقتصاد آنلاینامیر مهدی زاده، در ساعت 9 و 30 جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و 800میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و 400میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به دوهزار و 600میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «وملی»، «ثشاهد» و «ونیرو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه صنعتی ملی 380میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وآیند»، «وسپهر» و «خودرو» در نوبت انتظار است.

ارزش 10 صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع حدود دوهزار میلیارد تومان (70 درصد کل) و 10 صف فروش برتر دوهزار و 100میلیارد تومان (39 درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 41 نماد و حجم صف‌های فروش در 110 نماد بیش از 10 میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف عمران و توسعه شاهد (ثشاهد) به 4.6درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش 950میلیارد تومان است و پس از آن گروه «عرضه برق، گاز، بخار و آب گرم» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 420میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با تقاضای خرید 580میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود 37 درصد از هشت هزار و 200میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دوهزار و 300میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن 353 درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به 10هزار و 500میلیارد تومان خواهد رسید.

بورس

بورس

طراحی اینفوگرافیک: شبنم نعیمی

 

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *