1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

ریلمی پد با نمایشگر ۱۰ اینچی، طراحی باریک و قیمت مناسب معرفی شد

ریلمی پد با نمایشگر ۱۰ اینچی، طراحی باریک و قیمت مناسب معرفی شد

ریلمی از جمله برندهای چینی مستقر در هند است که در چند سال اخیر در دنیای گوشی‌های هوشمند خوش درخشیده، حال این کمپانی اولین تبلت خود را با نام ریلمی پد رونمایی کرده است که به نمایشگر ۱۰/۴ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ × ۲۰۰۰ و بدنه‌ی باریک ۶.۹ میلی‌متری مجهز است. نسبت نمایشگر به بدنه‌ی این تبلت ۸۲/۵ درصد است.

ریلمی پد از چیپ مدیاتک Helio G80 به‌همراه ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافطه‌ی داخلی بهره می‌گیرد که البته با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی قابل ارتقا است.

این تبلت به دو دوربین ۸ مگاپیکسلی مجهز است که یکی از آن‌ها در قاب پشتی و دیگری در پنل جلویی قرار گرفته است. درون بدنه‌ی باریک ۶/۹ میلی‌متری این تبلت یک باتری بزرگ ۷۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی قرار داده شده که از شارژ سریع ۱۸ واتی و شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند.

  • اولین گوشی اندرویدی با شارژر بی‌سیم مغناطیسی احتمالا توسط ریلمی عرضه می‌شود

ریلمی پد به ۴ بلندگو مجهز است که در چهار گوشه‌ی بدنه‌ی تبلت قرار گرفته‌اند و از سیستم صوت فراگیر دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند.

ریلمی پد

سیستم عامل پیش‌فرض این تبلت اندروید ۱۱ است که با رابط کاربری Realme UI همراه شده. این رابط به‌تازگی به‌روز رسانی شده تا با نمایشگرهای بزرگ‌تر سازگاری بهتری داشته باشد.

ریلمی پد در رنگ‌های «خاکستری واقعی» و «طلایی واقعی» به بازار عرضه می‌شود. این تبلت در سه نسخه تولید شده است که مشخصات آن‌ها به‌‌صورت زیر است:

  • نسخه‌‌ی با حافطه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت و پشتیبانی از وای‌فای با قیمت ۱۳۹۹۹ روپیه (تقریبا ۱۹۰ دلار)
  • نسخه‌ی با حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایت، حافظه‌ی رم ۳ گیگابایت و پشتیبانی از وای‌فای و شبکه‌های LTE با قیمت ۱۵۹۹۹ روپیه (تقریبا ۲۱۵ دلار)
  • نسخه‌ی با حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایت، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت و پشتیبانی از وای‌فای و شبکه‌های LTE با قیمت ۱۷۹۹۹ روپیه (تقریبا ۲۴۵ دلار)

این محصول از ظهر روز ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) به وقت هند و از طریق وب‌سایت ریلمی و خرده‌فروشی‌ها برای فروش عرضه خواهد شد.

منبع: GSM ARENA

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *