1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

رکورد بی سابقه از “شاراک” به جا گذاشتیم/ افزایش سرمایه با موافقت سهامداران

رکورد بی سابقه از “شاراک” به جا گذاشتیم/ افزایش سرمایه با موافقت سهامداران

رکورد بی سابقه از “شاراک” به جا گذاشتیم/ افزایش سرمایه با موافقت سهامداران

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از بورس نیوز

ابراهیم ولدخانی، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند در گفتگو با بورس نیوز، درباره شرکت پتروشیمی شازند اظهار کرد: ما در پتروشیمی شازند توانستیم در سال 1400 بر تمام مشکلات و تحریم‌های موجود غلبه کنیم و یک رکورد از این پتروشیمی بر جا گذاریم. فروش 20 هزار و 500 میلیارد تومانی و سود بیش از 5 هزار میلیارد تومانی که در این مجموعه بی سابقه است را عملی کردیم.



وی درخصوص طرح‌های توسعه‌ای پتروشیمی شازند افزود: طرح‌های مختلفی در دستور کار داریم. مهمترین طرح پتروشیمی شازند استحصال بنزن از سی سی ایکس است. پروژه‌های مختلف دیگری مانند آب، پساب، خطوط تولید و به روز کردن بعضی از واحد‌های تولیدی را در برنامه داریم.

ولدخانی درخصوص تولید محصولات جدید پتروشیمی شازند بیان کرد: هر سال دو محصول جدید تولید می‌کنیم. سال گذشته استیل پایپکوتین را تولید کردیم که مصرف زیادی در کشور دارد. گرید دیگری از پلیمر‌ها تولید کردیم. محصول دیگری به اسم P80 را در یکی از واحد‌ها تولید کردیم.

وی درباره افزایش سرمایه ادامه داد: به افزایش سرمایه تمایل داریم و اگر سهامداران موافق باشند حتما اجرایی می‌شود.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند درخصوص تقسیم سود گفت: تقریبا تمام سودی که تحصیل شده بود را تقسیم کردیم و سهامداران از این وضعیت راضی بودند. همه تلاش خود را می‌کنیم که کارنامه قابل قبولی را ارائه دهیم.

پایان مطلب

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *