2024/04/19

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

دو انتصاب جديد در وزارت صنعت، معدن و تجارت

ايسنا/ وزير صنعت، معدن و تجارت طي احکام جداگانه اي مشاور وزير و مديرکل حوزه وزارتي و رييس مرکز حراست اين وزارتخانه را معرفي و منصوب کرد.
مراسم تکريم مديران قبلي و معارفه مشاور وزير و مدير کل حوزه وزارتي و رييس حراست وزارت صمت امروز يکشنبه با حضور وزير صمت، معاونان وزارتخانه و مديران ستادي و رييس سازمان حراست کل کشور در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
فاطمي امين طي احکام جداگانه اي شهاب جنابي را به عنوان مشاور وزير و مديرکل جديد حوزه وزارتي وزارت صمت منصوب کرد و از خدمات محمود هراتيان در مدت تصدي مديريت دفتر وزارتي تقدير و تشکر کرد.
وزير صمت همچنين با قدرداني از زحمات ميثم آزمايي، طي حکمي حسين صداقت مهر را به عنوان رييس جديد حراست وزارت صمت منصوب و معرفي کرد.
فاطمي امين در اين مراسم با اشاره به جايگاه وزارت صمت در حوزه اقتصاد و معيشت مردم، بر تلاش هر چه بيشتر براي عبور از چالشها و بهبود شرايط تأکيد کرد.
وي با يادآوري اينکه فرصت‌ها بسيار محدود است، بيان کرد: بايد در کوتاه ترين زمان ممکن بر کارها مسلط شويم، ديگر زماني براي آزمون و خطا نداريم و بايد از فرصت خدمت به وجود آمده با تمام توان در جهت خدمت به مردم استفاده کنيم.
هراتيان (مدير کل سابق حوزه وزارتي) نيز در سخنان کوتاهي در اين مراسم تکريم و معارفه، ضمن تقدير و تشکر از زحمات فاطمي امين در اين مدت و آرزوي توفيق براي مدير کل جديد حوزه وزارتي، گفت: شرايط سختي در پيش داريم و کار در اين شرايط بسيار سنگين است، اما با ظرفيت و تلاشي که در شخص آقاي فاطمي امين و همکاران ايشان سراغ دارم موفقيت و گذار از اين شرايط دور از ذهن نيست.


جنابي (مشاور وزير و مدير کل جديد حوزه وزارتي) نيز ضمن تشکر از حسن اعتماد وزير صمت، فاطمي امين را مديري عملگرا و برنامه محور خواند و تصريح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت در شرايط کنوني کشور، وظايف و ماموريتهاي بسيار مهمي را بر عهده دارد و به لطف خدا و با همکاري و همدلي جمعي، به برداشتن گامهاي اساسي و مهم در آينده در چارچوب برنامه تعيين شده، بسيار خوشبين هستيم و با تمام توان، براي خدمت به کشور و مردم عزيزمان و عمل به وظايف خود، تلاش خواهيم نمود.
صداقت مهر و آزمايي(رؤساي جديد و سابق حراست) نيز طي سخنان کوتاهي ضمن تشکر از خدمات و اقدامات انجام شده توسط فاطمي امين در اين مدت کوتاه، بر تلاش حداکثري در هر جايگاهي که باشند براي حرکت مجاهدانه در مسير رشد و تعالي کشور تأکيد نمودند.
همچنين حسين صداقت مهر ضمن تشکر از حسن اعتماد وزير صمت، گفت: اميدوارم با همکاري صميمانه همه معاونين، مديران و کارکنان وزارتخانه در راستاي اهداف و آرمان‌هاي مهم وزارتي گام برداريم.
شايان ذکراست که جنابي داراي دکتراي تخصصي مهندسي صنايع-مديريت سيستم و بهره وري بوده که از اهم سوابق او مي توان به قائم مقام مرکز مطالعات و بررسي هاي راهبردي دبيرخانه مجمع تشخيص مصلحت نظام و مديرکل برنامه‌ريزي، پژوهش و امور نخبگان، مديرکل طرح و برنامه مجمع تشخيص مصلحت نظام، عضو شوراي حسابرسي عملکرد ديوان محاسبات کشور، دبير قرارگاه پيگيري تحقق بيانيه گام دوم انقلاب و دبير کميسيون تدوين برنامه‌ي جامع سبک زندگي اسلامي ايراني شوراي عالي انقلاب فرهنگي اشاره کرد.
همچنين صداقت مهر سابقه مديرکلي دفتر مرکزي حراست وزارت صنايع و معادن و مديرکلي حراست جمعيت هلال احمر کشور را در رزومه کاري خود دارد.
گفتني است که در اين جلسه هر يک از معاونان و مديران ستادي به فراخور به بيان مهمترين نقطه نظرات خود در خصوص حوزه وزارتي و حراست پرداختند و ضمن تکريم و تقدير از زحمات مديران قبلي براي مديران جديد در مسير پيش رو آرزوي موفقيت داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *