1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

دلیل افزایش قیمت سکه و طلا در بازار امروز

دلیل افزایش قیمت سکه و طلا در بازار امروز

ایران اکونومیست- نائب رئیس اتحادیه طلاو جواهر، از افزایش قیمت سکه و طلا به دلیل افزایش نرخ انس جهانی و نوسانات ارز طی امروز شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰خبر داد.

دلیل افزایش قیمت سکه و طلا در بازار امروز محمد کشتی آرای با اشاره به اینکه امروز هر انس جهانی طلا با ۳۲ دلار افزایش در مقایسه با پنج شنبه هفته گذشته ۱۸۱۷ دلار قیمت گذاری شد، افزود: هم اکنون قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان،نیم سکه ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه این افزایش به دلیل بالا رفتن نرخ انس جهانی طلا است ادامه داد: امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۱۹۷ هزار و ۵۰۰ تومان و هر مثقال طلا ۵ میلیون و ۱۸۶ هزار تومان فروخته می‌شود.

نائب رئیس اتحادیه طلاو جواهر با بیان اینکه امروز حباب سکه به ۵۵۰ هزار تومان رسیده است، گفت: حباب سکه در هفته‌های گذشته تا ۸۰۰ هزار تومان افزایش یافته بود که کاهش این رقم امروز، نشان دهنده کاهش تقاضا در بازار است.

قیمت ارز در بازار

نرخ ارز امروز در بازار در مقایسه با پنج شنبه گذشته با افزایش همرا است. قیمت دلار امروز (تا لحظه تنظیم خبر) ۲۸ هزار و ۲۵۰ تومان و هر یورو ۳۲ هزار و ۳۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

ایبِنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *