2024/04/24

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

در هیچ یک از بازارهای فرابورس معاملات برگزار نخواهد شد

در هیچ یک از بازارهای فرابورس معاملات برگزار نخواهد شد

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از اقتصاد آنلاین

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سایت ارزی (Arzee)، سامانه معاملات فرابورس از صبح امروز با اختلال همراه شد و این اتفاق، کار را برای سهامداران این بازار دشوار کرد.

در ادامه چنین معضل ایجاد شدهای در سامانه معاملات فرابورس، «روح الله دهقان»، مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس تهران صبح امروز (دوشنبه) اعلام کرد: امیدواریم تا مشکل پیش آمده را هر چه زودتر رفع کنیم و بتوان با تمدید زمان معاملات، برای چند ساعتی شاهد انجام معاملات فرابورس باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تصمیم درباره میزان افزایش ساعت معاملات فرابورس، برعهده ناظر بازار است، اما احتمال تمدید تا هر زمانی که لازم باشد تا بخشی از معاملات این بازار انجام شود، وجود دارد که این اتفاق نیازمند بالا آمدن سرورهای مربوط به شرکت فرابورس است.

دهقان افزود: مشکل پیش آمده در سامانه معاملات فرابورس مشخص تر شده است و امیدواریم تا هر چه زودتر این مشکل را برطرف کنیم

حال با توجه به گذشت حدود چهار ساعت از پایان معاملات بازار سهام و نیز انتظار سهامداران برای اطلاع رسانی زمان آغاز معاملات در بازار فرابورس، همچنان رفع مشکل سامانه معاملات فرابورس انجام نشده و به دنبال چنین اتفاقی، مدیریت عملیات بازار فرابورس ایران اعلام کرده است: با توجه به مشکل فنی به وجود آمده در سامانه معاملات فرابورس ایران، ضمن عرض پوزش از این موضوع، به اطلاع می‌رساند؛ امروز (هشتم فروردین ماه 1401) در هیچ یک از بازارهای فرابورس ایران جلسه معاملاتی برگزار نخواهد شد.

منبع:
سایت ارزی (Arzee)

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *