1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

در معاملات صبح قیمت سکه افزایش یافت

در معاملات صبح قیمت سکه افزایش یافت

در معاملات صبح قیمت سکه افزایش یافت

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از اقتصاد آنلاین

اقتصاد آنلاین – پانیذ رحیمی؛ بازار طلا و سکه صبح امروز را با افزایش قیمت‌ها نسبت به روز گذشته آغاز کرد. این در حالی است که قیمت دلار آزاد مانند روز قبل به پیشروی در کانال 27 هزار تومان ادامه داده‌ و اونس جهانی نسبت به روز گذشته ثبات نسبی را تجربه کرده‌است و به 1931دلار و 9 سنت به ازای هر اونس رسیده است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات 12 میلیون و 614 هزار تومان قیمت خورده که با توجه به نرخ روز گذشته معادل 12 میلیون و 521 هزار تومان ، 87 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

نیم سکه نیز با قیمت 7 میلیون و 300 هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به روز گذشته معادل 7 میلیون و 270 هزارتومان، 30 هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

همچنین ربع سکه، 4 میلیون و 165 هزار تومان قیمت خورده که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته معادل 4 میلیون و 150 هزارتومان هزار تومان، شاهد 15 هزار تومان افزایش قیمت بوده است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت 2 میلیون و 442 هزار تومان خرید و فروش می‌شود که آخرین قیمت آن در روز گذشته تغییری نکرده است.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، با افزایش قیمت انواع سکه در بازار، حباب سکه نسبت به روز گذشته اندکی کاهش یافته است. به این ترتیب سکه امامی، 147هزارتومان، نیم سکه، یک میلیون و 65 هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و 44هزارتومان و هر سکه یک گرمی، 906 هزارتومان حباب دارد.

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *