1403/01/10

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

حقوق نجومی یکی از مدیران شرکت گاز تکذیب شد

حقوق نجومی یکی از مدیران شرکت گاز تکذیب شد

تسنیم/ مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با تکذیب عکس منتشر شده در فضای مجازی گفت: به هیچ عنوان در این شرکت به غیر از ضوابط قانونی به کارکنان حقوق داده نمی‌شود و انتشار این عکس مغرضانه است.

در روزهای اخیر عکسی در فضای مجازی با عنوان فیش حقوقی کارکنان شرکت گاز استان اردبیل در حال پخش شدن است که بازتاب‌های گسترده‌ای داشته که به همین منظور مدیرعامل شرکت گاز استان در این باره به گفت‌وگو با خبرنگاران پرداخت.

در این باره سردار اسماعیلی، مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل با تکذیب  عکس منتشر شده در فضای مجازی اظهار داشت: به هیچ عنوان در این شرکت به غیر از ضوابط قانونی به کارکنان حقوق داده نمی‌شود و انتشار این عکس مغرضانه است.

وی بیان کرد: مبلغ 134 میلیون تومانی که به عنوان فیش حقوق کارکنان این شرکت منتشر شده سندیت نداشته و کاملاً ساختگی است و به هیچ عنوان شرکت گاز استان چنین پرداختی را انجام نداده است.

اسماعیلی تصریح کرد: تمامی پرداختی‌های حقوق کارکنان شرکت نفت بر مبنای سابقه و مدرک تحصیلی و قوانین ابلاغی است که به همین منظور پرداخت این حقوق برای مدیران ارشد نیز به این شکل تکذیب می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: عده‌ای در فضاب مجازی به ناحق به دنبال دستکاری فیش حقوقی مردم هستند که به همین منظور با کشف حقیقت، موضوع را از طریق دستگاه قضائی پیگیری می‌کنیم تا برخورد قانونی با برهم زنندگان نظم و آرامش عمومی و اخلالگران در فضای مجازی انجام یابد.

وی اظهار کرد: شفاف‌سازی اطلاعات فیش‌های حقوقی این مجموعه به صورت کامل در دستور کار است و پرداخت حقوق کارکنان با رضد دستگاه‌های نظارتی انجام می‌یابد که در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *