1403/01/09

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

تقسیم ۳۴ ریال سود نقدی بین سهامداران

تقسیم ۳۴ ریال سود نقدی بین سهامداران

تقسیم ۳۴ ریال سود نقدی بین سهامداران

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از بورس نیوز

بورس نیوز:

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت باما در تاریخ 14/04/1401 در مرکز همایش‌های دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد.

بعد از معرفی هیات رئیسه، اسلامی قانع مدیر عامل شرکت، به ارائه گزارش فعالیت هیات مدیره و عملکرد شرکت در سال مالی 1400 پرداخت که از مهم‌ترین نکات آن می‌توان به ساخت فلوتاسیون سیار برای معادن خارج از شرکت، نصب فیدر جانبی جهت افزایش خوراک دهی و نصب و جاگذاری سنگ شکن جدید به جای سنگ شکن قدیمی اشاره کرد.

تقسیم 34 ریال سود نقدی بین سهامداران

 در پایان سال 1400 سودخالص شرکت به ازای هر سهم 339 ریال محقق شده است.

در مورد شرکت جلگه‌های آسمانی با مالکیت 30 درصدی باما که در حال حاضر مهمترین پتانسیل سودآوری شرکت در سنوات آینده است، عنوان شد که تمام مجوز‌های لازم گرفته شده و اگر مشکلات غیر قابل پیش بینی به وجود نیاید 15 ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید. اخذ گواهی کشف و پروانه بهره برداری با ذخیره قطعی 69 میلیون تن به مدت 25 سال نیز صادر شده است. همچنین برنامه افزایش سرمایه تا مبلغ 5300 میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

در شرکت کانی کربن با مالکیت 68 درصدی “کاما”، طرح توسعه معدن دوم با ظرفیت 190 هزار تن و افزایش قابل توجه تولید در مراحل پایانی است و احتمالا تا اواخر تابستان به بهره برداری خواهد رسید. شرکت برنامه پذیرش شرکت کانی کربن طبس در بازار سرمایه را دارد.

تقسیم 34 ریال سود نقدی بین سهامداران

خبر مهم دیگر مجمع باما این بود که پروانه بهره برداری از معادن شرکت باما نیز از تاریخ اتمام پروانه قبلی یعنی بهمن 1401 به مدت 25 سال تمدید گردید.

در پایان 10% از سود محقق شده معادل 34 ریال به ازای هر سهم بین سهامداران تقسیم گردید.

پایان مطلب

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *