2024/04/19

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

تسهیلات اعطایی”ونوین” به بالاترین سطح خود در دو سال اخیر رسید

تسهیلات اعطایی”ونوین” به بالاترین سطح خود در دو سال اخیر رسید

بانک اقتصاد نوین ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال 1401 مجموع درآمد‌های به‌دست‌آمده از بخش تسهیلات اعطایی را در این دوره برابر با 2 هزار و 519 میلیارد تومان اعلام کرد و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز به درآمد تجمیعی 23 هزار و 380 میلیاردتومانی از تسهیلات اعطایی رسید.

تسهیلات اعطایی

میزان سرمایه‌ای که “ونوین” تا پایان اسفندماه از خود بر جای گذاشت برابر با 3 هزار و 43 میلیارد تومان بود، این بانک توانست میزان پرداختی خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را به یک هزار و 830 میلیارد تومان برساند.

درآمد‌های “ونوین” از تسهیلات اعطایی

میزان درآمدی که بانک اقتصاد نوین ایران در اسفندماه از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کرد 28 درصد رشد را نسبت به ماه گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

تسهیلات اعطایی

بانک اقتصاد نوین تا پایان اسفندماه سال 1401 بیشترین درآمدزایی که از خود بر جای گذاشت در اسفندماه 1401 با درآمد 2 هزار و 519 میلیاردتومانی بود که موفق به ثبت رکورد تازه‌ای شد و این میزان درآمد از تسهیلات اعطایی در 2 سال اخیر بی‌سابقه بوده است. عمده‌ترین درآمد “ونوین” در اسفندماه متعلق به «مرابحه» و «تسهیلات ارزی» بود، مبلغ به ثبت رسیده در بخش‌های نام‌برده برابر با یک هزار و 775 میلیارد تومان و 555 میلیارد تومان بود.

درآمدی که بانک اقتصاد نوین از بخش «مرابحه» به همراه داشت 70 درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در اسفندماه را به خود اختصاص داد، «تسهیلات ارزی» نیز 22 درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشت.

“ونوین” در اسفندماه توانست رکورد جدید از خود بر جای بگذارد و رکورد درآمد حاصل شده از تسهیلات اعطایی خود را در سال 1401 پشت سر بگذارد و در اسفندماه نیز رکورد جدیدی ثبت کند.

پایان مطلب

مرجع: بورس نیوز

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *