2024/04/18

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

بازی Bravely Default II فردا روی استیم عرضه می‌شود؛ تریلر نسخه‌ی کامپیوتر را ببینید

شرکت اسکوئر انیکس به‌صورت رسمی اعلام کرده که قصد دارد بازی Bravely Default II را از طریق استیم برای کامپیوترهای شخصی منتشر کند.

این شرکت اعلام کرده است که بازی Bravely Default II در تاریخ ۱۱ شهریور (۲ سپتامبر) با قیمت ۶۰ دلار برای کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. بازیکنانی که بازی را پیش‌خرید کرده باشند یا آن را تا قبل از ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر) خریداری کنند، قادر خواهند بود آن را با ۱۰ درصد تخفیف و با قیمت ۵۴ دلار تهیه کنند.

نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی از کنترلر پشتیبانی خواهد کرد و گزینه‌های مختلفی برای تعیین رزولوشن آن وجود دارد. همچنین صداپیشگی انگلیسی و ژاپنی در این نسخه گنجانده شده است. در باب زیرنویس هم بازی از زیرنویس زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، ژاپنی، کره‌ای، چینی ساده‌شده و چینی سنتی پشتیبانی خواهد کرد.

بازی Bravely Default II یک اثر نقش‌آفرینی ژاپنی با مبارزات نوبتی است که در تاریخ ۸ اسفند (۲۶ فوریه) سال شمسی گذشته به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده بود. همان‌طور که از نام بازی مشخص است، این اولین قسمت از مجموعه بازی‌های Bravely Default نیست. اولین قسمت این مجموعه بازی در اکتبر ۲۰۱۲ به‌صورت انحصاری برای کنسول نینتندو ۳دی‌اس (۳DS) منتشر شد و سپس چند سال بعد دنباله‌ی مستقیمی از این سری با نام  Bravely Second: End Layer برای ۳DS منتشر شد.

بازی Bravely Default II

Bravely Default II دنباله‌ی دیگری برای این مجموعه بازی نقش‌آفرینی است. با توجه به اینکه قسمت‌های قبلی همگی فقط برای کنسول‌های نینتندو منتشر شده‌اند، عرضه‌ی ناگهانی Bravely Default II برای کامپیوترهای شخصی کمی عجیب است و به‌یک‌باره قشر جدیدی از مخاطبان را به دنیای این اثر معرفی می‌کند. البته، باید در نظر داشت که برخلاف Bravely Second: End Layer که دنباله‌ی مستقیمی برای بازی اول بود، Bravely Default II دنباله‌ی مستقیم قسمت اول نیست و دارای شخصیت‌ها، محیط و خط داستانی تازه‌ای است. همین موضوع می‌تواند تا حد قابل‌توجهی مانع سردرگمی مخاطبان جدید شود و آن‌ها را راحت‌تر وارد جهان این اثر کند.

با این حال، بالاخره اشاره‌هایی برای افرادی که قسمت‌های قبلی را انجام داده‌اند، وجود خواهد داشت و سیستم گیم‌پلی هم از همان اصول قسمت‌های قبلی پیشروی می‌کند. شاید منطقی‌تر بود که اسکوئر انیکس قسمت‌های قبلی این مجموعه بازی را هم برای کامپیوترهای شخصی معرفی می‌کرد تا دوستداران این پلتفرم بتوانند مجموعه بازی Bravely Default را به‌صورت کامل‌تری روی کامپیوتر تجربه کنند.

در فوریه‌ی امسال شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرده بود که بازی Bravely Default II توانسته بیش از ۹۵۰ هزار نسخه فروش داشته باشد و فروش خود را تقریباً به یک میلیون نسخه برساند که این عملکرد درخشانی برای این بازی به حساب می‌آید. این نرخ فروش یکی از بهترین عملکردها میان هر سه اثر این مجموعه‌ی نقش‌آفرینی است. اکنون این بازی قرار است برای استیم هم منتشر شود، این فرصت مهیا خواهد شد تا رشد دیگری را در فروش بازی شاهد باشیم.

اسکوئر انیکس هنوز از عرضه‌ی این بازی برای کنسول‌های دیگر صحبت نکرده است و فقط بازی برای سوییچ و کامپیوترهای شخصی در دسترس است.

می‌توانید در ادامه تریلر نسخه‌ی استیم بازی و تصاویری از آن را ببینید.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *