بازار/طرح‌های فروش لیزینگی خودروی صفر و کارکرده دیگر چیز جدیدی نیستند و اکثر شرکت‌های دولتی و خصوصی لیزینگ خودرو، چنین طرح‌هایی را ارائه می‌دهند. اما طرح جدید فروش اقساطی همراه مکانیک هم شامل ضمانت سلامت خودرو می‌شود و هم می‌توانید خودروی مدنظرتان را با اقساط 36 ماهه بخرید.

مرجع کارشناسی خودرو، حتماً خودروی سالم به شما می‌فروشد

همراه مکانیک اولین مرجع کارشناسی خودرو در ایران است و آن‌قدر به حرفه‌ای بودن این خدمت خود اعتقاد دارد که تضمین پرداخت خسارت تا 100 میلیون تومان را به شما می‌دهد. به همین دلیل، قطعاً تمامی خودروهایی که در طرح اقساطی جدید همراه مکانیک به فروش می‌رسند، کاملاً از نظر فنی و ظاهری بررسی شده و سالم هستند. برای اطمینان بیشتر، به شما تضمین می‌دهیم که اگر در مدت مشخص، ایراد فنی یا نقصی در خودرو ظاهر شد، خسارت آن را تمام و کمال پرداخت کنیم.

شرایط استفاده از طرح بازپرداخت 36 ماهه

برای خرید اقساطی خودرو از همراه مکانیک با بازپرداخت 36 ماهه، باید نیمی از قیمت خودرو را به عنوان پیش‌پرداخت واریز کنید. نگران نزدیک بودن موعد قسط اول هم نباشید، همراه مکانیک به شما یک فرصت تنفس دو تا سه‌ماهه برای شروع پرداخت اقساط می‌دهد، آن‌هم درحالی‌که خودرو زیر پایتان است. همچنین لازم نیست برای هر ماه یک چک بنویسید، چراکه چک‌های اقساط سه ماه یک‌بار وصول می‌شوند.

برای استفاده از این طرح نیز باید مدارک زیر را ارائه کنید:

کارت ملی

شناسنامه

چک صیادی

سند یا اجاره‌نامه محل سکونت

گردش حساب 6 ماهه

فیش حقوقی یا جواز کسب

 

 شرایط تحویل و ثبت سند خودرو چگونه است؟

بعد از اینکه مدارک‌تان را تکمیل کردید و اعتبارسنجی انجام شد، بلافاصله فرآیند تامین سرمایه شما آغاز خواهد شد. البته در این مرحله شما معطل تامین وام نخواهید شد چون همراه مکانیک بلافاصله نسبت‌به تامین سرمایه مورد نیاز شما اقدام خواهد کرد و طی 24 ساعت خودرو تحویل شما داده می‌شود. سند خودرو هم در کمترین زمان ممکن و به‌صورت شش دانگ به نام شما زده می‌شود تا خیالتان از بابت مالکیت خودرو راحت باشد. البته سند تا زمان تسویه اقساط در رهن خواهد ماند.

 

خودتان پیدا کنید، همراه مکانیک برایتان بخرد …

یکی دیگر از جذابیت‌های خرید قسطی خودروی کارشناسی شده از همراه مکانیک، ارائه تسهیلات خرید روی خودرویی است که خود مشتری آن را پیدا کرده است. در واقع، اگر خودروی دست دومی را در بازار پیدا کرده‌اید اما بودجه کافی برای خریدش را ندارید، می‌توانید روی خدمات خرید اقساطی همراه مکانیک حساب کنید. این شرکت خودروی مورد نظر شما را کارشناسی کرده و در صورت تایید فنی و تکمیل بودن مدارک‌تان، ماشین را برای شما لیزینگ می‌کند.

در نهایت باید گفت که تنوع و تعداد خودروهای موجود در طرح فروش اقساطی همراه مکانیک کم نیست و می‌توانید با مراجعه به بخش خرید اقساطی خودرو در سایت همراه مکانیک، این خودروها را به تفکیک برند، مدل، مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط ببینید. اگر در مورد خودروها یا این طرح هم سؤالی دارید، می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان فروش همراه مکانیک (www.hamrah-mechanic.com) با شما تماس بگیرند.