2024/04/20

ارزی

اخبار، تحلیل و بررسی اقتصادی و بازار بورس و ارزهای دیجیتال

استقبال حقیقی‌ ها از نمادهای پالایشی

استقبال حقیقی‌ ها از نمادهای پالایشی

به گزارش ارزی(Arzee.ir) به نقل از اقتصاد آنلاین

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی؛ در بورس امروز حقیقی‌ها حدود 50میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد چهار هزار و 650میلیارد تومان بود، افراد حقیقی 85درصد یعنی سه هزار و 950میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان 1 درصد از کل معاملات شد.

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فرآورده‌های نفتی»، «محصولات شیمیایی» و «سرمایه‌گذاری‌ها» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «فلزات اساسی» و «استخراج کانه‌های فلزی» به نفع حقوقی‌ها تمام شد.

سه نماد «خبهمن»، «وساپا» و «شتران» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «خگستر»، «کنور» و «فولاد» معطوف بود.

مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت گروه بهمن معادل 53میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی گسترش سرمایه‌گذاری ‌ایران‌ خودرو با برتری 43میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در 54نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در 59نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول 300میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم 250میلیارد تومان بود.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید

حقیقی حقوقی 01.01.24

تغییر مالکیت صنایع 01.01.24

برگرفته از سیگنــال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *