بازار/از درآمدت راضی نیستی؟
دلت میخواد کسب و کار خودت رو راه بندازی؟ 
ولی نمی دونی از کجا شروع کنی؟
یه حقیقتی که وجود داره اینکه: کارآفرین های موفق معمولا زمان و انرژی خودشون رو صرف توسعه مهارتهای کلیدی می کنند.
در نتیجه اولین قدم آموزش اصولی و کاربردیه. درسته که بعضی از افراد می تونن به صورت خودخوان مهارت های جدید یاد بگیرن، اما بررسی دلایل موفقیت و شکست استارتاپ ها  و بهره مندی از تجربیات چند ساله متخصصین این حوزه  طی یک بازه زمانی کوتاه می تونه ابراز مفیدی برای بهبود مهارت های تخصصی و ازیابی ایده های شما باشه.
»»» جهت تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق ، همین حالا عدد 5 را به 10009880پیامک کنید.««
“MBA  یا مدیریت کسب و کار “ چیزی بیشتر از یک آموزش ساده برای دانش پذیران داره و فقط مختص یک صنعت نیست. بلکه به علاقه مندان کمک می کنه تا درک بهتری از دنیای کارآفرینی داشته باشند و طیف وسیعی از دانش  و تخصص در زمینه های فروش و بازاریابی، برنامه ریزی مالی، مدیریت استراتژیک، تبلیغات و برندسازی کسب کنند. 

بسیاری از مفاهیمی که شما طی این دوره تخصصی یاد می گیرید  از طریق مطالعات موردی در دنیای واقعیه،  که به شما دید واضحی از مشکلات و فرصت‌های پیش رو ارائه میده تا بتونید با تجزیه و تحلیل ریسک های موجود با تجربه و آمادگی کافی کسب و کار خودتون رو اداره کنید یا حتی  وارد دنیای کارافرینی بشید.

پس درک همه این مفاهیم می تونه به شما کمک کنه برای مشاغل مدیریتی در شرکت های بزرگ یا راه اندازی کسب و کار شخصی آماده شوید. 
»»» اگه میخوای کسب و کار خودت رو راه بندازی ، همین حالا عدد 5 را به 10009880پیامک کنید.«««

مهارت‌هایی که در دوره “مدیریت کسب‌وکار MBA” یاد می‌گیرید: 
ایده‌پردازی و کارکردن روی ایده‌های موجود
تفکر استراتژیک و نحوه درست برنامه‌ریزی
اصول بازاریابی و برندسازی شخصی
اصول و مهارت‌های حرفه‌ای فروش
مدیریت ارتباط با مشتری
تحلیل رفتار متقابل برای مدیران
قوانین کار و تأمین اجتماعی
و…

·کلاس‌های ما به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود پس امکان ثبت‌نام برای متقاضیان سراسر کشور وجود دارد.
·شرایط پرداخت اقساط، مشارکت نوشتاری، صوتی و تصویری، دسترسی به فایل‌های ضبط شده کلاس و ارائه گواهینامه معتبر جهت مهاجرت از دیگر مزایای این دوره آموزشی است.

پیشنهاد ویژه: از امروز تا 31 تیر 1402 به مناسبت جشنواره تابستانه، دوره آنلاین ” مدیریت کسب‌وکار MBA ” 30% تخفیف دارد، پس فرصت را از دست ندهید و برای دریافت اطلاعات بیشتر همین حالا عدد 5 را به 10009880پیامک کنید.