سایت ارزی (Arzee)/ارزش ارزهای مهم دیجیتالی باز هم افزایش یافت.

 با افزایش مقبولیت رمزارزها و مشتقات آن ها در بین مردم و معامله گران، اکنون استفاده تجاری از این امکانات رو به گسترش است. باشگاه بسکتبال گلدن استیت واریرز آمریکا اعلام کرد به زودی نسبت به صدور NFT خود اقدام خواهد کرد. پیش از این باشگاه دالاس ماوریکز از قبول رمزارز دوج کوین برای خرید محصولات و بلیط مسابقات این باشگاه ورزشی خبر داده بود. پست آمریکا نیز از پشتیبانی از NFT خبر داده بود.  

برخی از منابع آگاه گفته اند بانک جی پی مورگان در حال بررسی مکان معرفی صندوق های سرمایه گذاری مبتنی بر بیت کوین به مشتریان خاص خود است. ورود بزرگ ترین بانک آمریکایی به عرصه ارزهای دیجیتالی می تواند موجی از ورود جریان ای تازه سرمایه گذاری به این بازار را همراه داشته باشد. پیشتر امکان انتقال وجه بر بستر بلاک چین برای تراکنش های بین بانکی داخلی در برخی از حساب های جی پی مورگان به صورت آزمایشی فراهم شده بود.  

با وجود اصلاح عمیق بازار ارزهای دیجیتالی در چهارمین هفته ماه آوریل، دن مورهد- مدیر شرکت پنترا کپیتال- از ورود شرکت های بزرگ به عرصه سرمایه گذاری در بازار و احتمال تصویب قوانین مبادلات رمزارزها به عنوان دو عاملی نام برده است که می توانند زمینه ساز رسیدن بیتکوین به قیمت ۲۰۰ هزار دلار تا سال ۲۰۲۲ شود. وی همچنین پیش بینی کرده است تا ۲۰۲۲ حدود یک میلیون کاربر جدید در جهان به بازار بیتکوین اضافه شود.  

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۲۰۷۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۳.۰۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌کوین ۱۲ سا